07-07-2018, 10:22 PM
Kimler şefeat etme yetkisine sahip olcaklardir?
(Kar©glanin 20.04.2014 Vaazi)
20 Nisan 2014 Pazar
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
Yevme yünfehu fissuri, ve nahşurul mücrimiyne yevmeizin zürga.
Taha 102
yevme izin La tenfeuşşefaatü illa men ezine lehur Rahmanu ve radziye lehu gavlen.
Sadakallahul azyim Taha 109
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
Sur üfürüldügü gün biz günahkarlari mahşerde toplariz ve o gün
birbirlerine dolariz.(DNA Yapisi gibi,veya DNA larini acariz yeniden diriltiriz hepsini)
Sadakallahul azyim Taha 102
Esteuzubillah
O gün Rahman olan Allahin ( Baba gibi hem müşfik fakat kizincada
cezalandiran Allahin) izin verdikleri ve sözlerinden memnun oldugu
kimslerin dişinda kimseye şefaat etme yetkisi yokdur. (yardimci olma ve
aracilik etme yetkisi, avukatlik yapiverme yetkisi)
Sadakallahul azyim Taha 109
Allahüüme salli ala muhammed ve ala elihi ve sahibihi ve sellem
ve sallu ala sahibuşşefeat ve müezzinu rahman ve men gale gavlürrahman.
Yolculugumuza başliyoruz.
Lahme ehihi ayetinin tefsiri işde
Isa aleyhisselamdan ümmeti o yaşarken bir sofra istediler ve onlara bir maide yan i sofra indi ve
Allahu teala sofrayi indirmeden söz aldi, kim bu sofranin
indigini görürde, ondan yer, ve sonra sofrayi inkar ederse, büyük bir
azaba dücar olackdir. ve kiyamete kadar hemde, mealinde vetekaddes
hazretleri uyardi. ve tamam dediler, ve sonra sofra yani Allah katindan
bir maide indi. ve yediler fakat isa efendimiz buyurduki sakin bu
sofradakilerden alip evinize gitmeyin, yani yaniniza sofradakilerden
almayin, sadece yiyin yiyebildiginiz kadar dedi. yediler fakat sofranin
lezzetine doymayan ahmaklar sofradakilerden beraberlerinde aldilar
götürdüler. ve sonra sofrayida inkar ettiler, isayida inkar ettiler ve
Allahu tealanin gadabina müstehak oldular ve ve o sofradan yiyipde inkar
edenlerin hepsini, Allahu teala, domuz suretine carpti ve onlari domuz
suretine sokdu ve kiyamete kadar domuz olarak yaşayin dedi.
ve böylece ilk domuzun yaratilmasi, isaya inen sofradan sonra olmuşdur.
ve dün gründönerstag(Persembe) idi yani yeşillik ve ispanak yeme
günü, hiristiyanlarin et yemeden gecirme oruclarinin son günü ve ispanak
yani bugün pazar ve ostersontag yani o sofranin indigi gün ve o sofrada
bir adet kuzu vardi ve etrafinda ispanak yapraklari ile süslenmişdi ve
ispanak ve pilav ve bütün bir kuzu kizartmasi ve vişne ve kiraz
şerbeti, kuzu hakk katindan inen kuzu.
ve bu olay ilkbaharin girmesinden sonra ki ilk dolunay günü
olmuşdur yani vollmond. yani 21 nisan ilkbaharin ilk günü ve ondan
itibaren ilk gelen dolunay hicri takvimin 15 veya 29 una tevafuk
eder.yani işde sofradan dokuz gün sonrda isa efendimizi carmiha
germişlerdir.ondan dört gün sonrada ilk kiraz yapragi acar veya palm
agaci acar veya kiraz cicek acar yani isa efendimizin göge yükselişi ve
yeniden dirilişidir. ve bu benim kanim dedigi kiraz veya vişne şurubu
ve etim dedigi de o oster lami (kuzusu)yani o sofrada birde vişne ve
kiraz şerbetide icecek olarak inmişdi.osternde kestikleri osten
kuzusunun eti yani o inen sofrada isa efendimzin kendi cibilliyati olan
kuzu kesilmiş ve sofrada sunulmuş idi. ve dedi beni yiyip beni için dedi
(Bu benim etim, buda benim kanim dedi) fakat bunu alip götürmeyin
demesine ragmen ahmaklarin onun bu sözünü anlamamalari, ve ahmakliklari
yüzünden bazilari alip götürdüler ve vişnenin sulandirlimiş pembe renkli
şerbetinin rengindeki etli domuz cibilliyatina carpildilar.
ve insanlar olurda olur, bir bahcede kiraz vişne görünce cani
cekiverir, ve islamda göz hakki denen mesele, bu isanin meselesi
yüzünden islamdada gecerlidir. ve ayni isa sofrasindan canin cektigince
ye ic amma, ondan alip götürme kurali, bu göz hakki için olan kural ile
aynidir. ve bir bahcede kiraz gördün vişne gördün turfanda meyva gördün
git nefsini susturcak kadar kopar ye. helaldir senin göz hakkindir,
Rahmandan sana bagişlanmişdir. amma o agac bir başkasinin mülkü
oldugundan ondan koparip evine coluk cocuguna götürme demekdir bu.
işde o kuzuda isa efendimizin cibilliyati olan kuzu idi ve yine
vişne ve kirazda isa efendimizin birisi carmiha gerilmden önceki hali
ikincisi yeniden diriliş halinin cibilliyati olan, bitkidir ve agac
türüdür . ve meyvasida vişne ve kiraz.ve isa efendimizin kuşuda, gece
kuşu olan yarasadir, ve isa efendimiz geceleri uyumazdi, hep havarileri
ile güneşin doguşuna kadar ders yaparlardi din dersi.
ve mehdi de isanin arkadaşi olcagi için, hep derslerini
sohbetlerini genellikle gece yapar, gece başlar. yani gece kuşunun
arkdaşi şerefine ermek için, yani isaya ahirzamanda havarilik etmek
şerefine ermek için oda gececidir.
işde inkar meselesindede bir agacin meyvasini inkar eden, dalini
inkar etmiş olur, dalini inkar eden kökünü inkar etmiş olur. ve bir
peygamberin, mucizesini inkar etmek demek, o peygamberin meyvasini inkar
etmek demek olur, meyvayi inkar eden, dalini inkar eder, yani
peygamberligini inkar eder, peygamberligini inkar edende, dininide inkar
eder, dinini inkar edende kafir olur, onlara Onu peygamber gönderen
Allahi inkar etmiş olur. ve Böyle büyük bir bela cezasiz kalmaz.
o yüzden Mehdiden keramet bekleyen ahmaklarin, iki kere düşünmesi
gerekir ki, ardina eger inkar eden olursa büyük bir belaya müstehak
oluncagi.
zaten onun keremetleride gün gibi aydinlik iken, daha hala zulum ve karanligi tercih eden ahmaklari bekleyen bela, ne acidir.
ve hitami misk demek son noktadaki koku, o kimsenin kemaline
erdiginde meyvasi ne olduysa, o onun kokusudur.ve insan ne yerse
ondandir kurali geregi, vişne kiraz yemeyen, ve şerbetinden icmeyen
kimse, kiraz ve ve vişne meyvasi vermeyi, kokusunu vermeyi beklemesin.
ve isa bu benim kanim dedigi vişne şerbetini icmek bu benim etim dedigi
de vişne şerbetine banilmiş ekmek için kullanmiş. yani birileri onun
şerbetini icecekmiş yani kanina elini bulaycakmiş. ondan vişne yiyenin
eli, kana bulanmiş gibi kirmizilara bulanir işde. isayi carmiha
gerenler, ve onun kanina elini bulayanlar, ve isa sordu sofradan
kalkmadan, kimin eli kana bulandi diye, 13.havarinin eli kana bulanmişdi
vişne şerbeti olmuşdu, hadi sen önden git dedi, ilk bana kavuşcak olan
sensin dedi.ve o isaya en cok benzeyendi ve onu isanin yerine carmiha
gerdiler. ve isa hak katina alindi ve sorgu sual edildi ve dört gün
sonra kiraz olrak can gösterdi artik onun kani eli, kana bulamayan bir
şerbet ile geri döndü, cünkü kiraz yemek elleri kanlandirmazdi artik. ve
onun bir daha şehadet şerbeti icmesine gerek kalmadi.ve artik o ölüm
köprüsünün diger tarafina ulaşmişdi ve onun tekrar ölmesi taa mehdi
zamanina kadar ertelendi.
Hz peygamberden rivayet edilen bir hadisde peygamberin hayatindan şu hadise anlatilir:
Raasulullahin huzuruna bir adam gelir
- Ya Rasulallah biraz ilerde bir adam ölüme yaklaşdi, ona "La ilahe illallah" de diyoruz amma söyleyemiyor.
peygamber buyurdu bu daha önce bu kelimeyi söylemiyormuydu?
-Söylüyordu dediler.
- şimdi nden söyleyemiyormuş kalkin yanina gidelim bakalim diye buyurdu peygamber.ve yanina vardilar.
bu genc bir delikanliydi.
-peygamber "La ilahe illallah" de buyurdu.
genc söyleymiyorum dedi.
- bana, sen annene isyan ettin, sen söyleyemezsin o kelimeyi diyorlar. dedi.
peygemberimiz Annen sagmi buyurdu,genc evet dedi.
cagirin onu dedi.
bu senin oglunmu dedi evet dedi kadin
-Eger sen ona merhamet edip bagişlamazsan onu yakacaklar,
yaksinlar istermsin diye buyurdu.cünkü o sana karşi gelip asi olmuş
buyurdu.
ona hakkimi helal etsem olurmu dedi kadin.
o zaman yakmazlar dedi peygamber.
ve kadin hakkimi helal ettim dedi.
ve genc de son kelime hitami misk olarak
"La ilahe illallah" dedi ve öldü. ve azaptanda kurtuldu.
bu hadis gösteriyorki eger insan sairi ömründe her ne kadar "La
ilahe illallah" desede ahiri ömründe ömrünün hitaminda, sonunda eger,
sairi ömrüden isyan halindeyse, bu kelimeyi sonuna, son nokta olarak
koyamiyormuş. ve gelen münker nekir melekleride ilk olarak son noktada
ne var? yani bunun meyvaasi ne diye ona bakiyorlarmiş. yani DNA bir
zincirdir, ve fakat egerönünde ve sonunda bir bitkinin hayvanin insanin
DNA sinin sonunda ve başinda "La ilahe illallah" yoksa o Allahu Tealanin
halk etttgi bir bitki türü degildir. yani türetmedir. ve bu bitki iken,
siz onun önüne ve sonuna "La ilahe illallah" koyamazsiniz. o bitki ilk
can buldugunda hayata Yaradanin, rabbimizin ismi celali ile
başlamadiysa, ve sonundada Hitamininda, aynen o genc gibi helalliklerini
almadan, ve isyanlari affedilmeden, kendisi bütün yaşaminin gayesinin
bu bir kelimenin ispati için oldugunu anlayipda, hitamina miski, yani
hak kokusunu koymaz ise, işde kokusuz, anasiz babasiz dölleme cocuklar,
kokusu gitmiş tadi bozulmuş meyva ve sebzeler olur. eger bir domates
domates kokmuyorda, balik kokuyorsa, bu Allah ürünü degil, insan
mamulüdür. bunlarca sene bildigimiz biber biber gibi, balik balik gibi,
kabak kabak gibi kokar. ve ahmak insanoglu
mizanlarini bozarak onlarin kokularinida, DNA larinida birbiirne
karişdirdi. ve şimdi siz, isayi, bir domuz dogursun istermisiniz? isayi
nerde arayacagiz. isa kim hangi dalin meyvasi, o dal, isa dalimi yoksa
musa dalimi, isayi musa zamanindami, arayalim yoksa, taa mehdi
zamanindami, eger isaya yani vişneye mantar aşilar isen, o zaman yan i
DNA asina mantar DNA asi katarsan isayi musa zamanina göndermiş olursun.
musayida isa zamanina.Ozaman onlar görevlerini yapamazlar, isa
firavunla başedemez ,musada onu carmiha gercek olanlarla velhasil kelam.
işde bütün mesele hitami misk dir, sonundan ne meyva verdin
kemelinin en son noktaasinda hangi bir bitkiye vardin, özün ne senin?
kimligin ne? ne cibilliyatindansin? ve son kokun ne oldu? ve agac meyva
verince o agacin kokusunu biz armutsa armut deriz, gül ise gül, hiyar
ise hiyar ve sonu:" la ilahe illallah olmayanlarin" kokusu kalmaz bu
dünyada. ve pis kokular kafir ruhlarin pis kokularidir , kim pis kokan
bir elma yiyip, pis kokan bir su icmek ister, işde deccalin sizlere irin
icirmeye calişmasi, böyle kainatin hartitasi olan bedenleri bozup,
onlarin kokularini biribirine karişdirip, insanlari tiksindirmesi
demekdir. Yani bu günün cocuklari eger dometesi, balik kokar vaziyete
bulursa, onlar bilmezler dometesin dometes kokmadigini ve böylece irin
yiyip irin icmiş olurlar.
her cibilliyatin temsili olan bitki ve hayvan türü, sebebine
münhasir yaratilmişdir. eger sebebler ortadan kalkarsa o bitki
yaşayamaz, o hayvan yaşayamaz. yani mesela isa ve kuşu kan şerbetine
münhasiran halkolmuşdur ve yine pekmez yani mehdi üzüm şerbetine
münhasiran halkolmuşdur.
ve onlarin şehadet şerbetleri birinin vişne suyu digerinin pekmezdir.
pekmezin icine iki yaprakda Reyhan atilirsa o pekmez cift kokulu
olur yani rayiha demek koku demekdir ve peygamberimiz hasan ile hüseyin
için o ikisi benim reyhanimdir demişdir yani iki koku demek, Reyhan
demekdir. koku rayiha, reyhan ise iki koku. yani peygamberimizin, iki
kokusu demek mehdi demekdir. ve mehdide icine reyhan katilmiş üzüm
pekmezidir. yani O (Mehdi) hem Hasan hem Hüseyinin ikisinin meyvasi ve
kokusunu taşir. Peygamberimizin yanindan eksik etmedigi Reyhan miskidir.
Rabbim kokumuzuda, kokunuzuda bilenlerden eylesin, nefsini bilip
kemaline erenler zümresine ilhak eylesin. kokulari, analari, babalari,
soy zincirini ve mizani bozan, deccal ve avenesinin şerrinden, soy
kütügünüzü ve ailenizi muhafaza eylesin.
ve gün o gündürkü ve o günde:
O gün Rahman olan Allahin ( Baba gibi hem müşfik fakat kizincada
cezalandiran Allahin) izin verdikleri ve sözlerinden memnun oldugu
kimslerin dişinda, kimseye şefaat etme yetkisi yokdur. (yardimci olma ve
aracilik etme yetkisi, avukatlik yapiverme yetkisi)
yani söz ve şefaat(insanliga meded ve yardım etme yetkisi):
kokusuda DNA sida bozulmamiş imanli kimselerin hakkidir. ayetle sabit
Selamen ve salaten ila Mehdi ve Cemeatehüm.
elfatiha maassalavat
Kar©glan
Başağaçlı Raşit Tunca
Schrems, 20.04.2014 Pazar
Original Kar © glan