07-07-2018, 11:04 PM
Tefekkür Düsünme Fikir Yürütme
(Kar©glanin 10 Haziran 2014 Sali Vaazi)
أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
وَٱللَّهُ أَنزَلَ مِنَ ٱلسَّمَآءِ مَآءً فَأَحْيَا بِهِ ٱلْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَآ ۚ إِنَّ فِى ذَٰلِكَ لَءَايَةً لِّقَوْمٍ يَسْمَعُونَ
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
Vallahu enzele minessemai maen feahye bihil erdza beade mevtiha, inne fi zalike la eayatenl likavmin yesmeuun.
sadakallahulaziym Nahl Suresi 65
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
Allah gökten öyle bir su indirdiki (veya indiriyorki), onunla
dünya yokolmadan önce dünyayi yeniden canlandiracak. Öyleki, bu dahi,
Allahi bilmeniz için, Allahin ayetlerinden biridir. ki, o söz, ve eayaat
onun kavlini, sözünü dinliyenler icindir.
sadakallahulaziym Nahl Suresi 65
Allahümme salli ala muhammed mustafa. öyleki ey insanlik, onun
ümmetine merhameti yüzünden, onun soyu, bir oglandan, yani rahmandan,
yani babadan degilde, bir anneden yani, fatimadan devam etmekdedir. yani
rahim tecceliyatina sahip, ümmetine o kadar merhametli bir peygamber,
fatimaya ve soyunuda selam ve salat olsun. Nitekim güneşin temsili bir
misali kadin rahmindeki yumurta yani tavuk kuş yumurtasinin sarisi gibi,
yani güneş, Allahin azabinin degil, rahmetinin temisili misalidir.
öyleyse ona gidecegiz dedik, ona gitmek: önce anne babaya, sonra
dedeye, sonra sonra, en sonra iki cihanin güneşine, ve ciragini yakki,
güneşe yani, rahimdeki yumurtaya varmayan, ismail yildizinda dogmaz.
öyleyse önce güneşimize varmamiz lazimmiş, amma güneşe öyle füzeyle
gidilmez ucakla gidilmez, cin olmadan şeytan carpmayacan, yani önce
merküre, yani önce latif varlik haline dönecen, sonra merkürdeki cin
olcan, sonra güneşe gidecenki, ondaki bir ciragda sen olasin yani .
Güneş öyle hidrojen falan yakmaz. o, yani onun yakiti, etrafini
aydinlatan evliyalardir.iyi insanlarin hayirlaridir sevaplaridir o
güneşin aydinlik weren yedi beyza nuru ziyasi işigi.
etrafina fayda vermiynler kalirsa bu dünyada, o zaman artik güneş
dogmaz olur,cünkü senin güneş sandigin rabbinin rahmetidir merhemetidir
hayridir,iyilikler nereye gider sanirsin ey ahmak, nereye gider bu
iyilikler, hic düşünmezmisin. sevaplar enerji haline dönüyor, ve o
enerji nerde toplaniyor düşünmek yokmu, ey koca ahmak.
ve Zamanin sahibi kim ise, güneş onun adina dogar, yani güneş,
yani muhammed, en son zamanin sahibi kimse, o olarak dogar, her dogan
muhammed dogar kurali geregi, yani zamanin sahibi şimdi mehdi olduguna
göre, iki cihanin güneşi, yani güneşimiz şimdi mehdi ile dogup mehdi ile
batmakdadir ve yani sahibul zaman mehdidir. ve güneş dahi mehdinin
hayirlari ile dogar mehdi ile batar. ve sizler ona gidecek oldugunuza
göre, önce mehdiye varmalisinizki, mehdidende iceri olanlara
varabilesiniz.
Bir insani eger sigaraya aliştirirsan adam fakirde olsa parayi
cigara parasi ederde, yine icer o sigarayi. yine bir adami alkole
aliştirsan, adam hasta olur hem parasi gider, hem akli gider, yinede
icer o alkolu. yine adami eroine esrara aliştirsan, adam bunun kendini
bir gün öldürcegini bile bile, yine icer. yine bir adami zinaya
aliştirsan, o adamin helal olan karisi, en güzel bir kadin dahi olsa,
gider onu birakir, firsati bulunca kör topal biriyle dahi zina etmeye
kalkar. öyleyse eger, şer ve günah olan, böyle ahlak haline gelince,
yani alişkanlik yapinca ölümüne yapiliyorsa, hayir ve sevaplar dahi
böyledir. bir insan bir fakiri mutlu edince, bir hayvana yem verince su
verince, bir fakiri doyurunca giydirince, rabbinin önünde egilip
teşekkür ve hamd edince, yine namaz kilinca, oruc tutunca, zikir
cekince, kuran okuyunca, hac edince, zakat fitre verincede, ayni o şer
grubu olanlarin aldigindan daha fazla tat, ve lezet alabilir. ve bir
defa tadinca, o da onlari, bir daha birakmayacacak kadar sever. namazin
kokusunu ve faydasini gören biri, namazi terketmez. kuranin fayadsini
bilen biri, kurani terketmez, orucu bilen oruc tutar. öyleyse neden
insanlar alaca beynemaz oldular, bir namaz kilar, bir terkeder,
cumadaaaan cumaya, bayramdan bayrama namaza varir. niye orucuda
ramazandaaaan ramazana tutar ? cünkü onlar, onun yani, o ibadetin tadina
varmamiş, tadini almamiş, faydasini bilmemiş demekdir. şer ve günahlar
insanda ahlaki seyyie oldugu gibi güzel huy ve ibadetlerde ahlaki
hasenedir. bir insana temizligi ve hijyenin faydasini ögretsen, ve
mikroplarinda zararini anlatip, onlari ona göstersen, ve onu hasta
ettiklerini bizzat taddirsan, o adam artik o mikroplardan uzak durmayi
secmezmi hic. kim uzak durmaz ise ahmakdir ancak.yine katil ile arkadaş
olan birisi, bir gün o katilin işine gelmeyen bir hareket yapinca, onu
da öldürebilcegini hesap etmeli degilmi. ve kim Allaha asi gelen şeytani
dost edinirse, bir gün o dost sandigi şeytanin, onuda satacagini
bilmeli degilmidir.
öyleyse hayir işler, güzel ahlakli kimslerle beraber olmakla,
insanlara sirayet eder. Kötü ahlaklarda, hep bir şeytan askerinden
ögrenilir. ve nitekim Allahu Tealanin kuranda zinaya yaklaşmayin demesi,
zina edenlere yaklaşmayin manasinida icerir. cünkü mikrop pis yerlerde
cogalir kurali geregi, temizlik onun düşmanidir .ve pis ahlakli
insanlarin yaninda, cebinde, hep mikroplar ve maddi manevi pislikler
vardir. ve onlarla dost olmak, bir gün seninde, onun gibi,mikrobun biri
olmana sebeb olur. ve yine temiz mü(:::) Allah dostlari, ve salih
kimselerle beraber olman, seninde namazi, orucu, hacci sevmene sebeb
olur . bilki şunu, senin dostun arkadaşin, seni hayrami sevkediyor
şerremi? eger sen zulumetten yana isen, o zaman hayirli kimseleri
terket, onlardan sana zarar gelir.yine eger sen salih kimselerden isen,
ve temiz ve güzel şeyleri seviyorsan, o zaman seni güzel şeylere
sevkeden kimselerle dost olki, dünyada iyilik ve hayir cogalsin.ve
aydinlandigin her işik hüzmesini öyle nimet bilki, o işigin seni
aydinlattigi her bilgini, sende başkalarina yansitki, yani o salih
kimselerden ögrendigin iylikleri, sende yakinindakilere ögretki, zamanin
güneşinde çırağı olabilesin. sen yanki başkalari aydinlanabilsin, sen
ögren ve tadki ögrendigin ve taddigin güzellikler işigin olsun. ve
yaptigin hatalarln tecrübelerin, ve onlari terkedişlerinde seninde
yakitin olsun.
Ayşe annemiz akrep burcudur, ve onun iki kücük gezegeni vardir
birisi pluto, en geride yani yaşca muhammedden cok kücük, yani uzakda,
fakat muhammedin ikinci en sevgilisi yani dünyanin yanindaki mars.
hatice yani dünyamiz birinci, mars ikinci, sadece marsda su olmasi demek
ayşedende muhammedin soyunun devam ettginin alametidir. Eger su var ise
ve donmuş durumda ise onun icinde illa canli mikro oragnizmda var
demekdir. ve mikro oragnizma demekde, yani hayvanlar, insanin sifati
zatiyesi olan cbilliyatlaridir dedik. öyleyse ayşe annemizin gezegeninde
su olmasi, onun dünyada cibilliyatlar halinde yaşadigini gösterir, yani
onun ögrettigi hadisler demek, her birisi bir ahlak demek, ve her ahlak
bir hayvani temsil eder, ve o ahlakla ahlaklanan insanda, o zaman,
ayşenin cani olarak ruh ve hayat bulmuş demekdir.
Yine Neptünü iki uyudusu olmasi haniminin birinden iki tana üvey evladi oldugu
yine uranüsün alti cocugu vardir yine jüpiterin 12 uydusu oldugu
söyleniyor yani peygamberin diger hanimlarindan olan diger üvey
evlatlari ve süt annesi halime demek güneşimizi besleyen ana yildiz
demekdir.yani onun sütünden emmiş olmasi, hücrelrinin onun sütünden
meydana geldigini gösterir. yani peygamberimizin bir icinde dogdugu
yildiz varmiş amine annemiz, birde onu besleyen anne, yani onu besleyen
yildiz,annesi gibi göbeginde icinde degil, fakat dişda ve onun
parcalarindan oluşdugu yilldiz demekdir bu.yani bu sonradan muhammede
karişan bir yildiz demekdir bu. yani sistemimiz bazen diger halime
sisteminin icne girip cikiyormuş, yani samanyolu bir başka samanyolu ile
karişip tekrar ayriliyor. yani koezyon ve adisyon kurali: tebeşir
tahtada durur fakat ona karişmaz, fakat suya süt katarsan su ile süt
birbirine karişir. işde sistemimizde adisyon ve koezyon kanunlarinin
oluşabilmesi için gereken ilahi yasa, yani doga kanunu dedikleri, bu
yasanin olma sebebi, halime annemizdir, ve muhammedin onun sütünü emmiş
olmasidir..Ne Muhammedin aslindan nede ondan ayri, tahtada tebeşir gibi,
yine onun hücrelerinde yer almasi suya süt karişmasi gibi.
Yine gecen haftaki vaazdan arta kalan bir konuda Rabbimiz katinda
kiyametin dahi olmuş bitmiş olmasinin delilleri ise . Muhammed mirac
ettiginde ona cennettekiler gösterildi yine cehennemde azab cekenler
gösterildi. Kiyamet kopup sur üflenmden, haşr ve arasat meydani
kurulmayacak, arasat meydaninda hesap görülmeden, sirat köprüsünden
gecilmeyecek, sirattan gecmden, cennete cehenneme girilmeyecek ise, o
zaman Muhammed nasil olduda, ümmetinden azap cekenleri, cehenneme girmiş
vaziyette bulmuş olabilir. Demekki Rabbimizin katinda zaman ve mekan
diye bir şey yok, ve evvel ve ahir hepsi birlikte, ve muahmmed nasil
kiyameti bilmemiş olsun ki, muhammede kiyamette gösterilmiş, yine
kabrimden ilk ben kalkarim hadisi gösteriyorki, haşr ve arasat meydanida
gösterilmiş, yani o zamana götürülmüş muhammed. Kendini kendi gözleri
ile film seyreder gibi seyretmiş. ve bu da demek olur ki Muhammed bir,
degil binlerce Muhammed var, ve Muhammed haşrdaki muahmmedi gördü,
sirattaki muahmmedi gördü, yine cennettekini gördü, yine cehhennemide
bir nebze yanmadan sönmeden gezdi gördü. ve Bu demekki Muhammed bizatihi
bütün Bedeni ile mirac etdi ve bu kainatin dişina taşdi demekdir.bu
kaintta olanlari ancak kainatin dişina cikipda bakan görebilir. yani bir
olaya şöyle geriye cekilip bakarsan, bütün gelen giden, vuran, döven
dövülen görülebilir degilmi! öyleyse miracda muhammedin kainatin dişina
cikarildigi zaman dilimi demek, ve zamaninda mekaninda üstündeki bir
makam, makami mahmud budur.
ve rivayet olmuşdurki kiyamet koptukdan sonra yani sur üflenice
herşey biter ve ikinci sur üflenice gökten meni şeklinde bir yagmur
yagar ve insanlar toprakdan ot biter gibi bitip dirlilrler, ve
başlarindaki toprklari silkelerler buyruluyor. ve baştaki ayet teki işde
o sudan bahsediliyor ve o su kainat yok olmadan önce, onu dirltecekmiş
yan,i misali nisan yagmurlari amma, onun asli işde haşr ve öldükden
sonra ikinci sur ile dirilme, ve sonra hesap görülme, ve insanlar
cennete cehenneme gidince bu kainat yok edilcekmiş yani, ayette ne
deniyor "beade mevtiha feahya" ödükten sonra dirilten su, ve bu ayetin
ebcedini hesap edecekdim amma, bu haftaki vaaz da burda sona erdi artik
bu vaazdan gelcek haftaya devrediyoruz onuda.
Allahümmahşuruna fi zümretissalihiyn.
Rabbim o günde bizleri salihlerle bereber haşreyle bir araya getir.
Yani bugün dahi bizleri salihlerle bir arada tutki iyilik ve
hayir tarafindan olabilelim. Allah muhafaza, birde rahmetin icinde
olupda azap ceken, rahmetin icinde, rahmettten nasibi olmayan ahmak ebu
leheb varki bizi onunlada bir artaya getirme ya Rabbi.
işe onun zümresi bu gün, Mehdiye eripde, mehdinin faydasini
göremeyen ahmak demekdir. Mehdiden yani hidayetin anahtari oilan elhadi
el mehdi hidayetin ismi mef ulu olan Hz. Mehdiden, hidayetten fayda
görmeyen, kalbinin kapisi mühürlü ahmaklar zümresi, imanini kurtaramayan
ahmaklar demekdir.
Rabbim, müminleri: onlarin yaninda yöresinde fikrinde olmakdanda muhafaza buyursun
Amiyn.
elfatiha maassalavat
Kar©glan
Başağaçlı Raşit Tunca
Schrems, 10.06.2014 Sali
Original Kar©glan