![]() |
Kimler şefeat etme yetkisine sahip olcaklardir? (Kar©glanin 20.04.2014 Vaazi) - Baskı Önizleme +- Tiryaki Board (https://tiryakiboard.com) +-- Forum: TASAVVUFİ VAAZLAR DİNİ SOHBETLER (https://tiryakiboard.com/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Başağaçlı Raşit Tunca - Karoglan Hocanın Tasavvuf Sohbetleri Arşivi (https://tiryakiboard.com/forumdisplay.php?fid=209) +---- Forum: 2014 Tasavvuf Sohbetleri Arşivi (https://tiryakiboard.com/forumdisplay.php?fid=214) +---- Konu Başlığı: Kimler şefeat etme yetkisine sahip olcaklardir? (Kar©glanin 20.04.2014 Vaazi) (/showthread.php?tid=1726) |
Kimler şefeat etme yetkisine sahip olcaklardir? (Kar©glanin 20.04.2014 Vaazi) - RasitTunca - 07-07-2018 Kimler şefeat etme yetkisine sahip olcaklardir? (Kar©glanin 20.04.2014 Vaazi) 20 Nisan 2014 Pazar Euzubillahimineşşeytanirracim Bismillahirrahmenirrahim Yevme yünfehu fissuri, ve nahşurul mücrimiyne yevmeizin zürga. Taha 102 yevme izin La tenfeuşşefaatü illa men ezine lehur Rahmanu ve radziye lehu gavlen. Sadakallahul azyim Taha 109 Euzubillahimineşşeytanirracim Bismillahirrahmenirrahim Sur üfürüldügü gün biz günahkarlari mahşerde toplariz ve o gün birbirlerine dolariz.(DNA Yapisi gibi,veya DNA larini acariz yeniden diriltiriz hepsini) Sadakallahul azyim Taha 102 Esteuzubillah O gün Rahman olan Allahin ( Baba gibi hem müşfik fakat kizincada cezalandiran Allahin) izin verdikleri ve sözlerinden memnun oldugu kimslerin dişinda kimseye şefaat etme yetkisi yokdur. (yardimci olma ve aracilik etme yetkisi, avukatlik yapiverme yetkisi) Sadakallahul azyim Taha 109 Allahüüme salli ala muhammed ve ala elihi ve sahibihi ve sellem ve sallu ala sahibuşşefeat ve müezzinu rahman ve men gale gavlürrahman. Yolculugumuza başliyoruz. Lahme ehihi ayetinin tefsiri işde Isa aleyhisselamdan ümmeti o yaşarken bir sofra istediler ve onlara bir maide yan i sofra indi ve Allahu teala sofrayi indirmeden söz aldi, kim bu sofranin indigini görürde, ondan yer, ve sonra sofrayi inkar ederse, büyük bir azaba dücar olackdir. ve kiyamete kadar hemde, mealinde vetekaddes hazretleri uyardi. ve tamam dediler, ve sonra sofra yani Allah katindan bir maide indi. ve yediler fakat isa efendimiz buyurduki sakin bu sofradakilerden alip evinize gitmeyin, yani yaniniza sofradakilerden almayin, sadece yiyin yiyebildiginiz kadar dedi. yediler fakat sofranin lezzetine doymayan ahmaklar sofradakilerden beraberlerinde aldilar götürdüler. ve sonra sofrayida inkar ettiler, isayida inkar ettiler ve Allahu tealanin gadabina müstehak oldular ve ve o sofradan yiyipde inkar edenlerin hepsini, Allahu teala, domuz suretine carpti ve onlari domuz suretine sokdu ve kiyamete kadar domuz olarak yaşayin dedi. ve böylece ilk domuzun yaratilmasi, isaya inen sofradan sonra olmuşdur. ve dün gründönerstag(Persembe) idi yani yeşillik ve ispanak yeme günü, hiristiyanlarin et yemeden gecirme oruclarinin son günü ve ispanak yani bugün pazar ve ostersontag yani o sofranin indigi gün ve o sofrada bir adet kuzu vardi ve etrafinda ispanak yapraklari ile süslenmişdi ve ispanak ve pilav ve bütün bir kuzu kizartmasi ve vişne ve kiraz şerbeti, kuzu hakk katindan inen kuzu. ve bu olay ilkbaharin girmesinden sonra ki ilk dolunay günü olmuşdur yani vollmond. yani 21 nisan ilkbaharin ilk günü ve ondan itibaren ilk gelen dolunay hicri takvimin 15 veya 29 una tevafuk eder.yani işde sofradan dokuz gün sonrda isa efendimizi carmiha germişlerdir.ondan dört gün sonrada ilk kiraz yapragi acar veya palm agaci acar veya kiraz cicek acar yani isa efendimizin göge yükselişi ve yeniden dirilişidir. ve bu benim kanim dedigi kiraz veya vişne şurubu ve etim dedigi de o oster lami (kuzusu)yani o sofrada birde vişne ve kiraz şerbetide icecek olarak inmişdi.osternde kestikleri osten kuzusunun eti yani o inen sofrada isa efendimzin kendi cibilliyati olan kuzu kesilmiş ve sofrada sunulmuş idi. ve dedi beni yiyip beni için dedi (Bu benim etim, buda benim kanim dedi) fakat bunu alip götürmeyin demesine ragmen ahmaklarin onun bu sözünü anlamamalari, ve ahmakliklari yüzünden bazilari alip götürdüler ve vişnenin sulandirlimiş pembe renkli şerbetinin rengindeki etli domuz cibilliyatina carpildilar. ve insanlar olurda olur, bir bahcede kiraz vişne görünce cani cekiverir, ve islamda göz hakki denen mesele, bu isanin meselesi yüzünden islamdada gecerlidir. ve ayni isa sofrasindan canin cektigince ye ic amma, ondan alip götürme kurali, bu göz hakki için olan kural ile aynidir. ve bir bahcede kiraz gördün vişne gördün turfanda meyva gördün git nefsini susturcak kadar kopar ye. helaldir senin göz hakkindir, Rahmandan sana bagişlanmişdir. amma o agac bir başkasinin mülkü oldugundan ondan koparip evine coluk cocuguna götürme demekdir bu. işde o kuzuda isa efendimizin cibilliyati olan kuzu idi ve yine vişne ve kirazda isa efendimizin birisi carmiha gerilmden önceki hali ikincisi yeniden diriliş halinin cibilliyati olan, bitkidir ve agac türüdür . ve meyvasida vişne ve kiraz.ve isa efendimizin kuşuda, gece kuşu olan yarasadir, ve isa efendimiz geceleri uyumazdi, hep havarileri ile güneşin doguşuna kadar ders yaparlardi din dersi. ve mehdi de isanin arkadaşi olcagi için, hep derslerini sohbetlerini genellikle gece yapar, gece başlar. yani gece kuşunun arkdaşi şerefine ermek için, yani isaya ahirzamanda havarilik etmek şerefine ermek için oda gececidir. işde inkar meselesindede bir agacin meyvasini inkar eden, dalini inkar etmiş olur, dalini inkar eden kökünü inkar etmiş olur. ve bir peygamberin, mucizesini inkar etmek demek, o peygamberin meyvasini inkar etmek demek olur, meyvayi inkar eden, dalini inkar eder, yani peygamberligini inkar eder, peygamberligini inkar edende, dininide inkar eder, dinini inkar edende kafir olur, onlara Onu peygamber gönderen Allahi inkar etmiş olur. ve Böyle büyük bir bela cezasiz kalmaz. o yüzden Mehdiden keramet bekleyen ahmaklarin, iki kere düşünmesi gerekir ki, ardina eger inkar eden olursa büyük bir belaya müstehak oluncagi. zaten onun keremetleride gün gibi aydinlik iken, daha hala zulum ve karanligi tercih eden ahmaklari bekleyen bela, ne acidir. ve hitami misk demek son noktadaki koku, o kimsenin kemaline erdiginde meyvasi ne olduysa, o onun kokusudur.ve insan ne yerse ondandir kurali geregi, vişne kiraz yemeyen, ve şerbetinden icmeyen kimse, kiraz ve ve vişne meyvasi vermeyi, kokusunu vermeyi beklemesin. ve isa bu benim kanim dedigi vişne şerbetini icmek bu benim etim dedigi de vişne şerbetine banilmiş ekmek için kullanmiş. yani birileri onun şerbetini icecekmiş yani kanina elini bulaycakmiş. ondan vişne yiyenin eli, kana bulanmiş gibi kirmizilara bulanir işde. isayi carmiha gerenler, ve onun kanina elini bulayanlar, ve isa sordu sofradan kalkmadan, kimin eli kana bulandi diye, 13.havarinin eli kana bulanmişdi vişne şerbeti olmuşdu, hadi sen önden git dedi, ilk bana kavuşcak olan sensin dedi.ve o isaya en cok benzeyendi ve onu isanin yerine carmiha gerdiler. ve isa hak katina alindi ve sorgu sual edildi ve dört gün sonra kiraz olrak can gösterdi artik onun kani eli, kana bulamayan bir şerbet ile geri döndü, cünkü kiraz yemek elleri kanlandirmazdi artik. ve onun bir daha şehadet şerbeti icmesine gerek kalmadi.ve artik o ölüm köprüsünün diger tarafina ulaşmişdi ve onun tekrar ölmesi taa mehdi zamanina kadar ertelendi. Hz peygamberden rivayet edilen bir hadisde peygamberin hayatindan şu hadise anlatilir: Raasulullahin huzuruna bir adam gelir - Ya Rasulallah biraz ilerde bir adam ölüme yaklaşdi, ona "La ilahe illallah" de diyoruz amma söyleyemiyor. peygamber buyurdu bu daha önce bu kelimeyi söylemiyormuydu? -Söylüyordu dediler. - şimdi nden söyleyemiyormuş kalkin yanina gidelim bakalim diye buyurdu peygamber.ve yanina vardilar. bu genc bir delikanliydi. -peygamber "La ilahe illallah" de buyurdu. genc söyleymiyorum dedi. - bana, sen annene isyan ettin, sen söyleyemezsin o kelimeyi diyorlar. dedi. peygemberimiz Annen sagmi buyurdu,genc evet dedi. cagirin onu dedi. bu senin oglunmu dedi evet dedi kadin -Eger sen ona merhamet edip bagişlamazsan onu yakacaklar, yaksinlar istermsin diye buyurdu.cünkü o sana karşi gelip asi olmuş buyurdu. ona hakkimi helal etsem olurmu dedi kadin. o zaman yakmazlar dedi peygamber. ve kadin hakkimi helal ettim dedi. ve genc de son kelime hitami misk olarak "La ilahe illallah" dedi ve öldü. ve azaptanda kurtuldu. bu hadis gösteriyorki eger insan sairi ömründe her ne kadar "La ilahe illallah" desede ahiri ömründe ömrünün hitaminda, sonunda eger, sairi ömrüden isyan halindeyse, bu kelimeyi sonuna, son nokta olarak koyamiyormuş. ve gelen münker nekir melekleride ilk olarak son noktada ne var? yani bunun meyvaasi ne diye ona bakiyorlarmiş. yani DNA bir zincirdir, ve fakat egerönünde ve sonunda bir bitkinin hayvanin insanin DNA sinin sonunda ve başinda "La ilahe illallah" yoksa o Allahu Tealanin halk etttgi bir bitki türü degildir. yani türetmedir. ve bu bitki iken, siz onun önüne ve sonuna "La ilahe illallah" koyamazsiniz. o bitki ilk can buldugunda hayata Yaradanin, rabbimizin ismi celali ile başlamadiysa, ve sonundada Hitamininda, aynen o genc gibi helalliklerini almadan, ve isyanlari affedilmeden, kendisi bütün yaşaminin gayesinin bu bir kelimenin ispati için oldugunu anlayipda, hitamina miski, yani hak kokusunu koymaz ise, işde kokusuz, anasiz babasiz dölleme cocuklar, kokusu gitmiş tadi bozulmuş meyva ve sebzeler olur. eger bir domates domates kokmuyorda, balik kokuyorsa, bu Allah ürünü degil, insan mamulüdür. bunlarca sene bildigimiz biber biber gibi, balik balik gibi, kabak kabak gibi kokar. ve ahmak insanoglu mizanlarini bozarak onlarin kokularinida, DNA larinida birbiirne karişdirdi. ve şimdi siz, isayi, bir domuz dogursun istermisiniz? isayi nerde arayacagiz. isa kim hangi dalin meyvasi, o dal, isa dalimi yoksa musa dalimi, isayi musa zamanindami, arayalim yoksa, taa mehdi zamanindami, eger isaya yani vişneye mantar aşilar isen, o zaman yan i DNA asina mantar DNA asi katarsan isayi musa zamanina göndermiş olursun. musayida isa zamanina.Ozaman onlar görevlerini yapamazlar, isa firavunla başedemez ,musada onu carmiha gercek olanlarla velhasil kelam. işde bütün mesele hitami misk dir, sonundan ne meyva verdin kemelinin en son noktaasinda hangi bir bitkiye vardin, özün ne senin? kimligin ne? ne cibilliyatindansin? ve son kokun ne oldu? ve agac meyva verince o agacin kokusunu biz armutsa armut deriz, gül ise gül, hiyar ise hiyar ve sonu:" la ilahe illallah olmayanlarin" kokusu kalmaz bu dünyada. ve pis kokular kafir ruhlarin pis kokularidir , kim pis kokan bir elma yiyip, pis kokan bir su icmek ister, işde deccalin sizlere irin icirmeye calişmasi, böyle kainatin hartitasi olan bedenleri bozup, onlarin kokularini biribirine karişdirip, insanlari tiksindirmesi demekdir. Yani bu günün cocuklari eger dometesi, balik kokar vaziyete bulursa, onlar bilmezler dometesin dometes kokmadigini ve böylece irin yiyip irin icmiş olurlar. her cibilliyatin temsili olan bitki ve hayvan türü, sebebine münhasir yaratilmişdir. eger sebebler ortadan kalkarsa o bitki yaşayamaz, o hayvan yaşayamaz. yani mesela isa ve kuşu kan şerbetine münhasiran halkolmuşdur ve yine pekmez yani mehdi üzüm şerbetine münhasiran halkolmuşdur. ve onlarin şehadet şerbetleri birinin vişne suyu digerinin pekmezdir. pekmezin icine iki yaprakda Reyhan atilirsa o pekmez cift kokulu olur yani rayiha demek koku demekdir ve peygamberimiz hasan ile hüseyin için o ikisi benim reyhanimdir demişdir yani iki koku demek, Reyhan demekdir. koku rayiha, reyhan ise iki koku. yani peygamberimizin, iki kokusu demek mehdi demekdir. ve mehdide icine reyhan katilmiş üzüm pekmezidir. yani O (Mehdi) hem Hasan hem Hüseyinin ikisinin meyvasi ve kokusunu taşir. Peygamberimizin yanindan eksik etmedigi Reyhan miskidir. Rabbim kokumuzuda, kokunuzuda bilenlerden eylesin, nefsini bilip kemaline erenler zümresine ilhak eylesin. kokulari, analari, babalari, soy zincirini ve mizani bozan, deccal ve avenesinin şerrinden, soy kütügünüzü ve ailenizi muhafaza eylesin. ve gün o gündürkü ve o günde: O gün Rahman olan Allahin ( Baba gibi hem müşfik fakat kizincada cezalandiran Allahin) izin verdikleri ve sözlerinden memnun oldugu kimslerin dişinda, kimseye şefaat etme yetkisi yokdur. (yardimci olma ve aracilik etme yetkisi, avukatlik yapiverme yetkisi) yani söz ve şefaat(insanliga meded ve yardım etme yetkisi): kokusuda DNA sida bozulmamiş imanli kimselerin hakkidir. ayetle sabit Selamen ve salaten ila Mehdi ve Cemeatehüm. elfatiha maassalavat Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca Schrems, 20.04.2014 Pazar Original Kar © glan |