Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AYNA TUTANLARA TAABi OLMAK (Karoglanin 23. 04. 2013 Vaazi)
#1
RasitTunca-4 

AYNA TUTANLARA TAABi OLMAK

23.04.2013 Sali

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

يَوْمَئِذٍ يَتَّبِعُونَ ٱلدَّاعِىَ لَا عِوَجَ لَهُۥ ۖ وَخَشَعَتِ ٱلْأَصْوَاتُ لِلرَّحْمَٰنِ فَلَا تَسْمَعُ إِلَّا هَمْسًا يَوْمَئِذٍ لَّا تَنفَعُ ٱلشَّفَٰعَةُ إِلَّا مَنْ أَذِنَ لَهُ ٱلرَّحْمَٰنُ وَرَضِىَ لَهُۥ قَوْلًا يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلَا يُحِيطُونَ بِهِۦ عِلْمًا وَعَنَتِ ٱلْوُجُوهُ لِلْحَىِّ ٱلْقَيُّومِ ۖ وَقَدْ خَابَ مَنْ حَمَلَ ظُلْمًا وَمَن يَعْمَلْ مِنَ ٱلصَّٰلِحَٰتِ وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَا يَخَافُ ظُلْمًا وَلَا هَضْمًا وَكَذَٰلِكَ أَنزَلْنَٰهُ قُرْءَانًا عَرَبِيًّا وَصَرَّفْنَا فِيهِ مِنَ ٱلْوَعِيدِ لَعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ أَوْ يُحْدِثُ لَهُمْ ذِكْرًا


Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Ya’lemu mâ beyne eydîhim ve mâ halfehum ve lâ yuhîtûne bihî ılmâ(ılmen). Ve anetil vucûhu lil hayyil kayyûm(kayyûmi), ve kad hâbe men hamele zulmâ(zulmen). Ve men ya’mel mines sâlihâti ve huve mu’minun fe lâ yehâfu zulmen ve lâ hadmâ(hadmen). Ve kezâlike enzelnâhu kur’ânen arabîyyen ve sarrafnâ fîhi minel vaîdi leallehum yettekûne ev yuhdisu lehum zikrâ(zikren).

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

O, önlerindekini ve arkalarındakini (dünyadaki ve ahiretteki durumlarını) bilir. Onların bilgisi ise Rahmân’ı kuşatamaz. Bütün yüzler; diri, yaratıklarına hâkim ve onları koruyup gözeten Allah’a boyun eğmiştir. Zulüm yüklenen, mutlaka hüsrana uğramıştır. Kim de inanmış olarak salih ameller işlerse, o, ne zulme uğramaktan korkar, ne yoksun bırakılmaktan. İşte böylece biz onu Arapça bir Kur’an olarak indirdik ve Allah’a karşı gelmekten sakınsınlar, yahut onlara bir uyarı versin diye onda tehditleri teker teker sıraladık.

Tâhâ Suresi 110-111-112-113. Ayetler

Allahümme salli ala Peygamberi Mü miniyn
Allahümme salli ala Rehberi Mü miniyn
Allahümme salli ala Hidayet Rehberi Mü miniyn
Allahümme salli ala ilim Rehberi Mü miniyn
Allahümme salli ala Vesile Rehberi Mü miniyn
Allahümme salli ala şefeat Rehberi Mü miniyn
Allahümme salli ala Fazilet Rehberi Mü miniyn
Allahümme salli ala Sünnet Rehberi Mü miniyn
Allahümme salli ala Muhammed Mustafa ve eeli Mehdi bi sebebehüme liyetemmemul intihae külli naagisah(Allahim Muhammed Mustafaya selat selam eyle, ve onun ehlinden olana, Mehdiyede selat selam eyle ki o ikisinin sebebiyle bütün noksanlar tamam olur kemaline erer).
Allahümme salli ala Cemiil enbiyai velmürselin vel melaiketül mukarrebun.
Yolculugumuza başliyoruz.
şimdi aşagidaki şekle bakalim
...((((((.)))))))...
yani bundan anlatmak istedigimiz gecenki vaazimizdan kalanlara devam olcakki yani sogan bahsimize devam edecegiz
işde nefsin yedi kati vardir iki kabugu vardir
1- nefsi seyyie
2-nefsi emmare bissüi
3-nefsi emmare
4.nefsi levvame
5-nefsi mülhime
6-nefsi mutmainne
7-nefsi raziye
8-nefsi marziye
9-nefsi safiye veya ihsan makami
ve yine sema yedi katdir. ve onun birinci kati dünyamizin hemen üstünde bu semanin yedi katinin bir temsili misali vardirki onlara atmosferin katlari adini veririz ve onlar
Troposfer
Stratosfer
Mezosfer
Termosfer
Ekzosfer
İyonosfer
Magnetosfer (Manyetosfer)
yine günesimizden plutoya kadar 12 sistem ve yedi tane yörünge vardir.yani 12 havari ve yedi uyuyanlar ve yine en dişda halley vardir yani kitmir ve bunlarin cobani yani onlari güden yörüngesinde yüzdüren güneşimizdir. ve yine güneşimizde bir üst güneş sistemine baglidir ve bu onun bagli olduguda yedi üst güneşe ve oda yine yedi üst güneşe ve böylece tam 70 güneşe baglidir. ve en icde güneşimiz ve ondan saga ve sola dogru sag tarafdakiler ashabi yemin olarak yani cennetlikler ehli yani müminler zümresi olarak yemaniye dogru yani saga dogru ilerlerle ve yine sol tarafdada ashabi şimal olarak yani kurtulamayanlar ehli olarak ashabi şimal olarak sol tarafa dogru yani şimal yildizina dogru yani dünyamizin kuzeyine dogru yani soguk cehennem dogru ilerlerler ve bu ilerleme onlari ya cennete dogru iletir yahut soguk cehenneme ulaştirir. ve dünyamizdada yine kuzeyde buzullar yani bir temsili misal ile donduran soguk yani soguk cehennemin bir misali ve yine güneydede yine bu sefer sicak olmasina ragmen donmuş bir toprak parcasi olan güney kutpu vardir. yani bu seferde kiş ve yaz gibi iki kutup ve yine dünyanin dogusu yani bahar ve sonbahar kuşagi eger dünyamiz bahar ve sonbahar kuşaginda haereket ederse bahar veya sonbahar olur eger kuzey ve güney istikamtinde hareket ederse bu seferde yaz veya kiş olur. yani dünya öyle sandiklari gibi sadece elips seklinde güneşin etrafinda dönüüp durmuyormuş yani iki türlü hareket eder ya doguya ve batiya dogru yada kuzey ve güneye dogru ve bunu yaparkende yine kabenin tavafinda olan hareketi yapar yani hacda dairesel hareket yani tavaf yapilirken sagdan sola dogru dönülür ve yine tavaf yedi şaft tamam olunca yani bütün semadaki yedi güneşin şafti tamam olunca yani insan harem mevikisine gelince ve tavaf için dönmeye hacerul esvedden başlar ve bu tavafa katildigi yer en diş güneş demekdir ve yine ilerleye ilerleye taaki kabeye ve güneşimize kadar ilerlenir ve güneşimizinde hacerul esved köşesine varinca bir şaft ve yine bu yediye tamam olunca ve son defa hacerul esvede varinca tavafdan cikilir ve zemzem icilir sonra oradan bu sefer dairesel haereketten gecip düzlemsel hareket olan gidip gelme hareketi yapilir yani safa ve merve tepeleri arasinda gidip gelmek yani sa y yapilir. oda yine dört gidiş ve üc dönüş olmak üzere yedidir. ve bu yapilinca sanki bir mim yazilmiş olur ve mimin yuvarlaginin üzerinden yedi kat gecilir yine kuyrugu üzerinden yedi kat gecilir şekilde mim yazmak ve yine hacerul esved kabenin yemaninda yani Rüknü yemani demek ve hacerül esved ile rüknü yemani tarafi kuzeyi simgeler ve ve hacerul esved taşi kuzey kutup yildizindan koparilip dünya ya gönderilmişdir ve o dünyanin ve sistemimizin carkinin bagli oldugu son nokta. yani bir yildiz vardirki saga ve sola dogru işik ve radyasyon dalgasi sacar deniliyor işde o yildizin asli olan yildiz kuzey kutup yildizidir ve o bütün yildizlara yön bilgisi veren yildizdir ve bütün yildizlar güneşler ondan aldiklari sinyal ile yani en son atamosfer kati neydi manyotosfer yani o radyasyon degil manyatasyon gönderir yani cekim kuvveti gönderir ve herkesin o cekim sebebiyle yörüngesinde hareket etmesini saglar ve böylece dünya dört mevsimi yaşar ve kuzey kutbu(Kutup yildizi)sa y harektini yaptirtir.
ve o manyota sistemi ile calişir ve yine dairesel hareketi ise en icteki güneşimiz yaptirir ve ve tavaf hareketi ilk üc şaftta remel hareketi yapilir yani sag pazu gösterilir. yani celle celalühü ismi teceliyati celadet makami yani gücünden korkulan Allah.Yani kainati baştan sona ihata edip hepsine hükmeden Allah.
ve yine insan bedeni kainati alemin haritasidir ve cocuk dogmaasi için kadin yumurtasi ve erkek spermi hareketi iki hareket birisi yumurta dairesel hareket eder digeri sperma ona dogru düzlemsel yan i cima hareketide yine düzlemsel hareket yani gidiş dönüş yani sa y hareketi yani kuzey kutbunun hareketi yani rahman tecelliyati baba ve erkek ve rahim kadin ve kendisine varilan yani iyiler için cennet kötüler için cehennem. öyleyse güneş iyilere cennetmiş kötülerede cehennem. peki bu nasil olur hem cennet hemde cehennem ayni. iyininde annesi var kötününde annesi var kötüyüde biri dogurdu iyiyide biri dogurdu. ve o ic ice parentezler işde insanin icinden dogan o kalpteki kara dügümden dogan vicdan duygusu eger insan iyi ise kalp de iyidir ve kalpdende iyi düşünceler dogar gelir eger insan kötülerden ise bu seferde yine kalpde kötü düşüncelr dogar gelir ve ne zaman o düşünceler fiil haline geldi ve yapildi o zaman insan ya doguya ya batiya yahut kuzeye yahut güneye dogru hareket etti demekdir.
Vusta yolu secenler ise orta yolu secenler ise ayni dünyanin güneşimize olan orta yörüngede yani 3 ic ve 3 diş var ve ortada da dünyaninki var yani vusta yol ayni dünya gibi yaşanabilirlik yolu ve sirati müstakim ise. işde aynayi elinize alin ve başka bir ayna karşisina gecin ve aynanizi o aynaya dogru tutun ve görceksinizki aynanin icinde ayna tutan onun icindeki aynada ayna tutan ,..... sizi görceksiniz. ve işde adem atamizin bedeni büyük alem ve onun icinden kim cikdi şid cikdi yani aynanin icidenki ayna tutan adam ondan da bir cocuk oldu ve peygamber oldu oda onun icindeki aynada ayan tutan adam ve onlardan sonra idrsi aleyhisselam
ondan sonra nuh sonra sam sonra sonra ibrahim sonra sonra ismail ishak ve en son icdeki muhammed mustafa ve sonra ebu bekr ömer osman Ali ve sonra en icdede mehdi ve mehdide bu günde her bir insana ayna tutmakda ve mehdinin tutugu aynada kendini görenler yani nefsini bilenler Rabbimizide bilceklerdir ve Ademide bir yaratan ve icine alan beden oldugunu ve Rabimizin ona ruhumdan üfledim dedigi hikmeti analaycaklardir. ve kişi kendi kalbine bakmalidir ve eger kalbinin kara dügümünden cikip gelen bir düşünce iyiler ve iyilik ve hayir tarafinda ise anlasinki o günesimizin yemanisine dogru hareket ediyor yani cennet ehliine ve cennete dogru ve yine kişi eger kötülük hirsizlik zina yalan dolan zulum ve benzeri fesad ve fesade edici düşünceler sahibi ise ve düşünce ondan böyle kötü düşünceler gecir ise onun anasi cehennem dir ve onu cehennemine dogru cekip götürmekdedir. kiminde anasi cennet ise oda iyi ve hayir düşünceler ile yavrusunu cennetine dogru cekmekdedir. kimin anasi hütame ise vay onun haline yani anasi cehennem cukuru olanin vay haline. eger cennet analarin ayaginin altinda ise o zamn cehennemde ondan uzak degil yani bir dişdaki aynaya baksin: en icdeki ayna sensin senin dişindaki sana ayna tutan anne baban ve anne baban eger seni hayir yola cagirmiyorsa terket onlarin cagirmasini ve kabeye tabi ol ve hacerul esvedin cagrisini dinle ve kendine yön tayin et ve eger yönünü düzeltmek istiyorsan kabeyi tavaf et sonra safa mervede sa y et ve dönünce egeer düşüncelerin düzeldiyse o zaman kalbinden iyi düşünceler fişkiriyorsa o halini muhafaza etmeye bak ve her an kalbini vicdanini yokla eger vicdan yanilmaya başlarsa anlaki yine anan seni cagiriyor. eger anan cennet ise zaten seni cagirinca iyi düşünceler sende vicdan olur. ve kimin anasi cehenneme cagirisa yani vicdani kötülük yapmaya cagiriyor ise ve o kimse onlarla mücadele edip iyiyi ve iyiler ile olmayi secer ise her ne kadar onun anasi cehhennem olsada Allah ona sirati müstakimi verip onu dogru bir yolda ilerledip taaki başka bir yumurtaya ilhak eder yani yeni bir güneşe ilhak eder ve dogan cocuguna sen cennet olmayi sececeksin o zaman. işde seyru suluk demek suluk icinde yolculuk yani sulb ve meninin oluşmasi ve o meninin sulkda ilerleyip yerinde cikmasi ve helal yoldan anne rahimine ulaşmasi ve oradanda eger seyri sulukunu tamam edbildiyse yumurtaya dahil olup yeniden dogmasi ve böylece nefsini ispat etmesi ve dünyaya gelmesi. yani sirati müstakim işde cocugun serüvenidir. ve bu serüven ya saga dogru ya sola dogru ya kuzeye yada günye dogru hareket il başlar ve insan nefsine uyarsa günah işler ise ve sonra günahindan pişmanlik duyar ise levvame nefisdir o eger günahindan rahatsiz olmuyorsa emmare nefisdir ve eger günahindan zevk duyuyor ise emmare bissüi dir ve her hali kötülük olduysa ve elinden dilinden hep kötülük cikiyor ise o zaman
seyyie olmuşdur. yani kötü ve dokundugunu kötü edip bozan yani mikrop olmuş demekdir. her kimde mikropluga kadar yükselmiş ve birde mikroplara general olduysa onun yeri tamudur ve cehennemdir ve pis ve pislerin yurdudur mikroplar pislerin yurdunda cogalirlar ve bildigimiz en pis yer tuvaletdir. işde cennetde cehhenmde senin icinde eger iyilerden olursan iyi şeyleri seversen günahina aglar sizlar isen mülhime olursun sonra günahdan iyice el ceker birde güzellikler hayirlar yaparsan mutmainne ve hakkin emrine itaat edersen raziye yani damardaki kan gibi emir kulu falan yere git ve sunu teslim et elinden belki hisrisizlk cikacak amma o emir kulu damardaki kan diyemez dur sen hirsizlik etcen sana yahut koluna ben enerji yüklemen diyemez emir kulu yine enerji yükler ve yine o fiil kötü de olsa kan görevini yapar amm insan olkurda günah fiil işler.marziye yani yine kan gibi fakat kan kalbin sayesinde yerine ulaşir yani onu bir süren ve gidecegi yere yapacagi amele götüren getiren biri yani kalp var demekdir ve yine ondanda öte kalbede bir ömür bicen Rab var yani kalpde hizmetine belli süre zarfinda devam eder bir gün oda terhis olur. ve hareket soldan sagadir.atar damardan toplardamara kalp soldadir ve soldan bütün azalara yani saga dogru ve hayat cizgisi sa y ile frekans cizer yani kalp atişi dört gidiş üc dönüş.
evet ic aleme girsen cikamiyorsun diş aleme ciksan biryere varamiyorsun o zaman sen kendi aleminde kal kendi dünyanda ve dünyada ferah yolunu sec ve hayir yolunu sec.
Peygamberimiz veda hutbesinde babasindan başka baba arayan ve efendisinden başka efendiye intisab
eden soysuzdur buyurmuşlar .öylese bu hadisi bizim dediklerimizle nasil bagdaştircaz eger bir kimsenin anasi cehennem ve babasi cehennem ise ve onu cehenneme cagiriyor ve kötülük yapmayi telkin ediyor ise kalbinde binbir fesad fücür var ise ve fakat hidayet nasip olup o hac etdi ve ve sirati müstakimi bulduysa o zaman bu adam nasil kendi anasini, ana babasini baba bilcek ve cehenenneme yörüycek ve o ki cennete gitmek istiyor ve ahir zamanin mühtedin cemaati olmuş. yani hidayet bulan ümmet olmuş. o zaman onlarin seyri suluku işde mehdinin icinde olan yolculukdur ve onlar ne ana ne baba sececekler onlar mehdiyi sececekler ve mehdiye dogru seyr edecekler sahibul zaman sirri budur ve ona seyredenler ona nimet ve sonra onda ibadet yahut onda günah olurlar.yani mehdiye dogru seyrden bir elma eger onda lokma olduysa o zaman aynadaki beni buldun demekdir ve sira simdi benden cikip bendeki beni bulmaya olcakdir. yani bendeki ben ya bir ibadet ya bir zikir yahut bir hayir düşünce yahut bir sperma hücresi yahut vicdan ve hayra sevkeden vicdan oldun yahutda onu günaha sevkeden bir fiil bir resim bir suret bir fiil oldun.
Yunus efendimiz ne demiş
Seni ben severim candan iceru
Bir ben vardir bende benden icerü.
yani aynadaki ayna tutan benlerden cikipda en son o aynayi tutan beni bulmak ve o aynayi tutan beninde en dişinda bir ayna tutan oldugunu anlamak .
biraz agir oldu bu sohbet tam tasavvufun dibine vurduk burda herhalde.
Muhammed Mustafanin onun ümmetine ayna tutan dört ashabi vardir onlar saginda solunda ve önünde ve ardinda otururlardi onlar Ebu Bekr saginda ömer solunda osman önünde ve Ali ve aali muhammed muhammed (S.A.V.)den sonra gelen ehli beyt ve mehdi onun ardinda duranlardir.
ve Mehdi hayatta ise ve yaşiyor ise ve onun durdugu yer batida olcak ise yani ebu bekr tarafinda olcak ise o zaman mehdinin hayatini ikame ettigi yerden kibleye dogru bir cizgi cizince kabenin kuzey kutbu yani hacerul esvedden gecer köşegenine yani kutup yildizi ve hacerul esved ileri köşede kalir öndeki diger köşe yani güney kutbu ve ondan daha sonra muhammed musatafaya mescidi nebeviye varir ayni cizgi ve onun ardinda kaldigi görülür yani muhammed ve ravza hacerül esved tarafinda ve mehdi ise ayni eksende diger köşenin ardindan cizilen ayni eksende bulunur ve sondaki kutupdur yani ayni eksenin kuzeyindedir muhammed kabenin yemanisinde mehdi şimalindededir. şimal yildizi ve arkasinda süreyya vardir şimal yildizi süreyyayi saklar göstermez ve ondanda ileride isa ve limon limon sarisi yildiz orange degil limon sarisi yildiz ve isa ve sarişin gök gözlü adam ve etrafinda 12 havarisi ve ve birde kuyruklu yildiz kitmir köpek yildizi büyük köpek kopernikus vardir. isanin havarileri johannes ve filipus mehdinin kuzeyinde yacob güneyinde simon kuzey batisinda matta güney dogusunda yakubun babasi yani halkiya yine güney doguda davis yani markus ise güney doguda biraz daha dogudan tarafda betrus veya bertalamius tam o mehdi cizgisi istikametinde ilk noktadadir ve son olarakda Dervus yani Derviş dogusundadir. son ikisi selma kayipdir ve kudüsde kayipdir. yani onlar kopernikus ve kücük köpek ve büyük köpek kuyruklu yildizlari onlar sabit durmazlar yani.
Vaazimizin sonuna döner isek yani annesi huteme olan bir kimseyi huteme yani cehhenem onu zina ile cagirinca eger o kisi buna kulak verir ve zina eder ise dogacak cocukda zinadan olma veledizina olur. ve böylece o vaazimizin başindaki ic ice parentezlerden sol tarafa dogru olan parantezler oluşur ve zinadan dogan zina cocugu onun anasida zina eden başka bir zinakar yine onun anasida anasida ve en sonunda Allahu telanin kendisiyle birlikte dogan kizla evlenmeycekler kendinden sonra doganla evlencekler yani kendi kardeşi ile evlenmeycek denmesine ragmen aynen bugünkü kardeş bagi gibi olan kendiyle birlikte dogani almak için habili öldüren kabil babasi ve onunla kacan kiz kardeşi en diş parentezi oluşturur ve ve zinakrlardan zinakarlar dogup gelir velhasil kelam ve böylece onlari anne ve babasi günahin babasi kabil ve ve karisi cagirir amma zina ile amma katillik ile amma hirszilik ile vesaire vesaire ve insan bu amelleri yaparak ya emmare nefis olur günah işler yahut levvame olur günah işlerde pişman olur yani onu hem cennet hemde cehennem cagirir. ne zaman ViCDANININ SESINI KÖR ETDI VE GÜNAHLARA COKCA MEYLETI ARTIK CENNETIN SESI DUYULMAZ OLUR VE SADECE ONU KÖTÜLÜK VE CEHHENEM VE KABIL VE KARISI CAGIRIR VE VE ARTIK GÜNAHINDAN Pişman olmaz birde günahdan zevk duyar hale gelir ve nefsi sol tarafa iyice kayar ve emmare bisssüi olur sonra artik dahada kayinca mikroplar zümresine teröristler zümresine katilir ya terörist olup katil olup insanlarin canina kiyar ,öldürmek kirletmek zina etmek calmak yalan icki kumar ahlaki haline gelir ve mikrobun girdigi yeri hasta edip bozdugu gibi bulundugu toplumunda ahlakini bozar yahut doktur olur genlerini bozar hasda eder yahut ziraatci olur gdo lu maddeler yapar elinden dilinden hep kötülükler dökülür ve böylece taa hutemeyi buluncaya kadar. o peygamber ve ashabi sohbet eerderlerken duyulan bir gürültü üzerine peygambere sorarlar neydi bu ya rasulalah derler oda buyurur yillardir yuvarlanip duran cehhenem odunu taa hutameyi buldu cehennemin dibine düşdü .
Rabbim inananlari sirati müstakimden iyiler ve iyilerin salihlerin yurdu ve yolundan ayirmasin

Başağaçlı Raşit Tunca

23.04.2013 Sali





Signing of RasitTunca
[Image: attachment.php?aid=107929]
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)