07-07-2018, 11:51 PM
(This post was last modified: 05-30-2022, 06:17 PM by RasitTunca.)
HAKKA GiDEN YOL "ÖZ"
(Kar©glanin 22.05.2014 Vaazi)
22 Mayis 2014 Perşembe
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
Leyse alellezıne amenu ve amilus salihati cünahun fıma taımu iza
mettekav ve amenu ve amilus salihati sümmettekav ve amenu sümmettekav ve
ahsenu vallahü yühabbül muhsinın .
Sadakallahul aziym Maide suresi 93
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
İman edip salih ameller işleyenlere; Allah’a karşı gelmekten
sakındıkları, iman ettikleri ve salih amel işledikleri, sonra Allah’a
karşı gelmekten sakındıkları ve iman ettikleri, sonra yine Allah’a karşı
gelmekten sakındıkları ve iyilik ettikleri takdirde, daha önce tatmış
olduklarından dolayı (ima etmeden daha önce işledikleri günahlar ve
hatalardan dolayi) bir günah yoktur. Allah, iyilik edenleri sever.
Sadakallahul aziym Maide suresi 93
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
Ve iza caekellezıne yü'minune bi ayatina fe kul selamün aleyküm
ketebe rabbüküm ala nefsihir rahmete ennehu men amile minküm suem bi
cehaletin sümme tabe mim ba'dihı ve asleha fe ennehu ğafurur rahıym
Sadakallahul aziym Enam suresi 54
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
Ayetlerimize iman edenler sana geldikleri zaman, de ki: “Selâm
olsun size! Rabbiniz kendi üzerine rahmeti (merhameti) yazdı. Şöyle ki:
Sizden kim cahillikle bir kabahat işler de sonra peşinden tövbe eder,
kendini düzeltirse (bilmiş olun ki) O, çok bağışlayandır, çok merhamet
edendir.”
Sadakallahul aziym Enam suresi 54
Allahümme Salli Ala Muhammed Mustafa ellezine Hüverraufürrahim li fi ümmetehu. ve selamen ala eelihi ve ashabihi ecmain ridavanullahu teala aleyhim ecmaiyn.
Ve Sallu ala Cebrail a.s ve Mikail a.s ve israfil a.s ve Azaril a.s ve sallu ala melaiketül hamelei arş
ve sallu ala Münker ve Nekir
ve sallu ala cemiil melaiketül mukarrebun.
Yolculugumuza başliyoruz
Hepimizin bildigi gibi bizler beşer ve şaşariz yani hepimizin
ufak tefek hatalari vardir.ve bunlar hatta muhtedin olcaklar için yani
şu an başka dine mensup olupd, daha sonra islama ihtida edecek, girecek
ve iman edecek olanlar için, gecmişde yaptiklari bütün hatalari silinip
temiz bir sayfa verilcekdir. nitekim Allah gafururrahimdir , yukardaki
ayette bu bize beyan edilmişdir. bunlarin örnekleri hz ömer ile başlar,
kizini öldüren topraga gömen birisni, bu iman cevheri, öyle temiz ve saf
altin halaine cevirmişki, Adalet denilince onun ismi akla gelir olmuş,
halbuki kendi evladini öldürmüş birisi iman etmeden daha önce.
Katili, En büyük Adeletli bir hakim haline getire, bu iman cevheri ne olaki acaba?..
Yine Hz Halid Bin Velid Peygamberi öyle kuşatmişki uhudda mübarek
dişlerinin şehit edilmesine sebeb olmuş. fakat iman ettikten sonra
bükülmez kilic, "Seyfullah" Allahin kiliclarindan bir kilic, lakabini
alacak derecede, saf altin makamina ulaşmiş.
ve kendi agzindan demişdir imandan ve islamdan önce cok kötü amel
edip peygambere zarar verdim, imandan sonrada imanli kimslerden yana
olup kafirlerin en azilisini öldürdüm demişdir.
büyük bir günahini, büyük bir sevap silgisiyle silen kumandan.
yani Allah ona, Seyfullah dediyse seyfullahdir. yani iman etmeden
öncede, imandan sonrda hicbir harbinde yenilgi almamiş, yani kilici
bükülmemiş, ve vefat ederkende kilicini yere saplamiş ve kilicina
dayanir vaziyette hakka dogru yürüyüvermişdir. yani bükülmez egrilmez
islam kilici olmuşdur. onu bu seviyeye ulaştiran nedir o zaman? iman
desek, imandan öncede hep muzaffer olmuş, o zaman ona bu seyfullah
makami neden dolayi ulaşdi?
Yine Hz.Vahşi iman etmezden evve, peygamberin Amcasi Hz. Hamzayi
şehid etdi. fakat o, onun cazibesine kapildi ve, yani muhamedin
cazibesine, ve geldi iman etti, ve ashabin en alt derecesi olsada, en
büyük evliyanin omuzlarina basacak kadar yüksek makam olan, ashabi güzin
oldu.
yani timsah ve gergedanlarin babasi oldu.
Öyleyse bu iman nedirki! nasil oluyorda taşi topragi tenekeyi demiri, en degersiz sanilan bir şeyi saf Altina ceviriyor.
işde o iman denen cevher Rabbimizin her yarattiginin icine
sakladigi öz denen asil benligi bulup onun marifetlerini ortaya
cikarmaya denilir. yani mesela üzümü yaratan Rabbimiz üzümün özüne bir
yol cizmiş, ve üzüm, o öz denen yoldan hakka vasil olur. ve o yol,
üzümün en saf halinde verdiği faydlari, yani üzümün yendiginde, insan
bedenine girdiginde, onun özünü, kainattaki askerler, yani vücut
ikliminin askerleri, hangi hizmette bulunduruyorlar ise, işde onun en
saf hali, o yoldan dolayi vücüt tarafindan istenir, ve gel! gel! bana
dogru gelde, ben seni yiyeyim, ve hakkin nazargahi olan, insan bedeninde
yani, kainati alemin haritasinda, seni hakka vasil edeyim demekdir.
yani üzümde gizli olan potasyum ve demir ve şeker ve enzimler
vitaminler, onun hangi hüner ve marifetlere sahip oldugunu gösterir, ve o
hünerleri, insan bedeninde nasil bir hizmte mensup olarak halkolduysa,
işde onun cibilliyatini taşiyan bir insanda dünyada, o ahlak üzeri
hareket ederse, özünü hakka baglamiş olur velhasil kelam.
ve o üzümün en saf hali, vücutta hakka vasil olmasi demek,
vücutta kalp hakkin nazargahidir. ve onun kan yoluyla kalbine varmasi ve
rabbimizin ona nazar edip, hadi git bu kulumun namaz kilarken koluna
derman ol, yahut dilinde subhanallah ol ,vahyine uyup görev, mahalline
gitmes, ve ondan cikacak enerji haline gelmesi, ve o enerji şayet bir
ibadet ise, o enerji artik, bitmeyen tükenmeyen cennete ulaşdi demekdir ,
yani ölmeyen enerji oldu demekdir.
yine söverken kullandigi sövmesi veya döverken kullandigi
elindeki enerji ise yahut zina ederken gözünün bakmasi ,bilmem
neresinin,... oldu ise yine onu cehenneme götüren enerji oldu demekdir.
artik onun bu enerjisi bir daha degiştirmeyecegi vaziyette enerji
kazanmiş ve dananin kiyma olup sucuk oldugu gibi, artik sucugu geri dana
yapamazsin amma, o dananin etini yersen, belkide sen kendin o dana
olursun. yine üzüm yersen üzüm biber yersen biber. ve insanin degişik
egilimler göstermesi işde bir cevre alakasi, birde yedigi ictigi
sebebiyledir.ve özüm hakka dogru demek, işde vahdeti vücut olan bedende,
sen hangi göreve sahipsin, yani dünyada ne amel ediyorsun, hayir amelmi
şer amelmi.bir üzüm bizim bedenimizde hizmet ediyor, biz insan olarak
bir başka bedenin icinde hizmet halindeyiz yani vahdeti vücut olanin
bedeninde. üzümün hakki bulmasi kalbe ulaşmasi demek. bizim hakki
bulmamiz ise namaz ile oruc ile hac ile,..yani vahdeti vücutta ne amel
ettigin dünyada ne ile meşgul odugundan anlaşilir.
ve senin kalbine, falan fakire yardım et, filan hayvana su ver,
falan cocugu giydir diye bir ilham geldiyse, anlaki sen kalbe vardin, ve
rabbim, senin o anki görevini vahyetti, şayet sen uyuşukluk göstermeden
gittin o görevi ihya ettin, rabbimizin muradina uygun hareket etmiş
olursun. ve vahdeti vücuttan tuvalet olup cikmak yerine, hayirli bir kol
hareketi,... veya dilde hayirli bir kelam oldun demekdir.
Ve iman kemaline ermezse, yani sen özünü bulup kendini bilmezsen,
ilim sana fayda vermez .kendini bilince, nefsini bilen rabbini bilir
kurali geregi, yani sülb sülb icinde, sülb sülb icinde geldik, bugüne
kadar. hepimiz ademin sübündeydik o havvaya vaaz (döl verince) havvaya
gecdik. ordan, habilse, habil, şit ise şitde yolculuk ettik. ve böyle
böyle sülb icinde sülbde yolculuk ettik. ve en son babamiza ondanda
annemize vaaz olduk (gectik)ve sonra ana rahminde var olma serüveni ve
dünyada dogma . öyleyse babasini bilmeyen rabbini bilmez, yine annesini
bilmeyen rabbini bilmez. biz ondan geldik demek, ne demekdir hicmi
düşünmezsiniz. mesela ben babamdan anmeme annemdende dünyaya geldim. o
zaman kimden gelmiş oldum kime gidecekmişim anladinizmi!!!!! anlamayan
ahmak varsa birdaha anlatan. sonra babama varinca, babamda bir başka
sülb icinde, önce dedem sonra ninem, yine ordanda ötede ordanda ötede,
sülb sülb icnde ve dedem Hz.Ali ve ninem Hz Fatimaya vardim. yani
ondandan önce ceddim Muhammede, ve yine ondanda ondanda öte, hz ismail
ve hz ibrahim ve hacer sülbü,....
yani kimden geldik kime gidecegiz anladinizmi ve en sonda Hz.Adem
ve ondanda "ve nefahte ruhehu" kurali geregi, O na, ruhu üfleyen
rabbimze dönecegiz . ve "Allaha itaat edin sonra peygambere sonra anne
babaniza " demek bu kadar mühimdir ve cennetin annelerin ayaginin
altinda olmasi ne demek anladinizmi şimdi. Anne babasina dönecek
oldugunu bilmeyen rabbine nasil dönecegini hic hic bilmez.
ve vücut vücut icinde, vücut vücut icinde, ve vahdeti vücut demek
senin onun icinde oldugun vücut demekdir. ve tartikatta seyri sülük,
işde o vahdeti vücudu bulma, ve ondan öte fena firrasule ulaşma, ve
ondan da öte, fena fillaha varma demekdir.
ve bunun kevni manasi, kainatin balonun şişmesi gibi acilmasi, ve
bir evren bir evrenin icinde, bir sistem bir diger sistemin icinde, ve
en dişda adem atamiz, ve acildikca aciliyor, şişdikce şişiyor, ve en
icdeki, en dişdakini daha dişari itiyor, ve en icte en sonda dogan
cocugun yildizi. ve her dogan, bir üst sistemin tamda göbeginde, icinde
doguyor, yani anna rahminde meydana geliyor
ve anne göbeginde karninda en ortada gelişip büyüyor velhasil kelam.
ve hal böyle olunca güneşimiz ve dünyamiz merkez demekmiş yani.
ve Kabe bütün kainatin orta noktasi ve onun üstüne cikinca en üst
semada kabe kavseyn var Hz. Muhammedin nurunun ilk halkoldugu yer ve
her sistemin yildizi o sistemin kalbi ve nuru olan peygamberinin kalbi,
yani her atomun kalbi ortadaki proton ve neutron yani bir erkek bir dişi
yani bir yumurta ve bir sperma yani peygamber ve hanimlari cocucklari
elektronlari ve Muhammedin bizim yildizimizin güneşimizin sadece
haticeden ve birde mariadan cocugu olmuşdur deniyor o zaman hatice demek
hayat enerjisi olan dünya yani güneşin cocuk veren eşi diger eşlerinden
cocugu yok.
ibrahim yildizinin iki tane dünyasi var yani iki tane yaşam olan
gezegen yani hacer ve sare yani üst katlarda yer alan icinde oldugmuz
bir sülb olan ibrahim sistemi ve onunda icinde ismail ve ismailin icinde
muhammed yer alir ondan başka yildiz yok ismail sisteminin icinde (yani
bundan kasdimiz samanyolu ve samanyolunu evirip ceviren yildiz demek)
ve onun yaninda ishak sistemi ve onunda icinde israil ve yakub sistemi
ve onuda icinde yusuf ,....
ve kabe daminda ezan okunan ev ,ve namaz için ona dönülen ev, her
cocuk dogunca evren birdaha aciliyor amma, onunda yönelmesi gereken yer
kabeye dogru olup, namaz için döndügünde, demek olurki merkez kac
kuvvetine bagli, yani bütün peygamberlerin merkezi muhammed. ve
elektronlar cekirdege bagli kaldiklari sürece o atomdan bir parca
olurlar, ve her ne kadar etrafinda dönselerde onlar istikametlerini,
yönlerini atoma dogru tutarlarki, atoma bagli kalabilsinler. ve her
dogan islam fitrati üzerine dogar yani Muhammede bagli olarak dogar,
sonra musa dinine sahipse, musa sistemine bagli. isa ise isa sistmine
bagli bir yildiz olurlar. va kabenin daminda ezan okunmasi demek günde
beş vakit yildizimiza ayar cekme zamani demek, ve Muhammed ile irtibat
kurma zamani demek, ve bizler muhammede irtibat kurmak zorundayiz.
Muhammed ise mirac eden peygamber, o ise kabe kavseyne irtibat kuran
peygamer. onunki dikey irtibat, bizlerinki yatay irtibat. yani
muhammedin bir üstü ismail, yani onun dikey irtibati, ismail yildizina,
ismail yildizi, ibrahime dikey olarak. yani balon acilmasi gibi bir
üste, o sistmein peygamberi dikey olarak mirac ile baglanir. ashabi ve
ümmeti peygamberine yatay baglantidadir. ve bizlerde annemize ve
babamiza dikey baglantidayiz kardeş ve akrablarimiza yatay
baglantidayiz.
ve ezan okunurken müezzin eşhedü enne Muhammeden Rasulullah
deyince iki elin baş parmaginin tirnaklarini öpüp gözlerine sürmek ve "
gözümün nuru nuru cemalinle müşerref olsun ya rasulallah" demek
müstehabdir. yani bizim sistmimizin krokisi gözlerimizde saklidir ve
bizler insaniz ve insanlarin iki gözü ve iki cihanin güneşi muhammed
yani sag ve sol göz ve semanin yani sistemimizin krokisi senin gözünde
benimki benimkinde onunki onunkinde sakli.
Rabbim inanan kullarina özünü bulmayi nasip etsin, özünü
bulanlari muhammede sevketsin, Muhammedi bulanlari da, Muhammedin
Rabbine iltica etsin, ve muhammedi bulani, muhammedin bedeni taaa kabe
kavseyne taşiyacakdir, kabe kavseyne varanlari ismail efendimiz ibrahime
götürcekdir, kendi bedeninde. ve ondanda üste ondan üste taa sidretül
müntehaya kadar ve ordan refiki alaya ve aalayi illiyuna ilhak eylesin.
Amiyn.
elfatiha maassalavat
Kar©glan
Başağaçlı Raşit Tunca
Schrems, 22.05.2014 Perşembe
Original Kar©glan
Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca