Thread Rating:
  • 99 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sefih Cinler ve Mü min Cinler (Kar©glanin 03.07.2014 Vaazi)
#1
RasitTunca-2 


SEFiH CiNLER MÜ MIN CiNLER

(Kar©glanin 03 Temmuz 2014 Perşembe Vaazi)

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

وَأَنَّهُۥ كَانَ يَقُولُ سَفِيهُنَا عَلَى ٱللَّهِ شَطَطًا وَأَنَّا ظَنَنَّآ أَن لَّن تَقُولَ ٱلْإِنسُ وَٱلْجِنُّ عَلَى ٱللَّهِ كَذِبًا

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Veennehü kane yeagulu sefihüna alallahi şatata.
Ve ennezzananne en len tagulel inse vel cinnu alallahi keziba

Sadakallahul azyim. Cin Suresi 4


Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

Muhakkaki onlardan sefih olanlar zümresi Allaha karşi şatatlik yahutta şeytanlik tasliyorlar.(Demek bizim beyinsiz olanımız, Allah hakkında doğruluktan uzak sözler söylüyormuş)
Oysa ki biz insanlarin ve cinlerin Allaha yalancilik isnat edemeyceklerini zannederdik.(Şüphesiz biz, insanların ve cinlerin Allah hakkında asla yalan söylemeyeceklerini sanıyorduk.)

Sadakallahul azyim. Cin Suresi 4 ve 5. Ayet

Allahümme salli ala muhammedin ve eli ve ashabi muhammedin ve ala ashabihi minel cinnil müminin.

Yolculugumuza başliyoruz.

Cinlerin ömrü bizimlkiler gibi en fazla 100 sene degildir. ki

onlardan peygamberimizin ashabindan olanlardan bazilari haala

yaşamakdalar ve bunun ispati ve delili bir pil yahut telefon aküsü nasil

en iyisi bir hafta on gün süre ile dayanabiliyor ise, o zaman cinler

enrjiden oluşan varliklar ve taa musa zamaninda, bir musa ümmetinin

kildigi halis namazin sonucunda oluşan, ve dogan bir enerjinin ruhu bu

güne kadar gelebilir. nitekim musa zamanindan kalma yildizlar vardir.

gökyüzünde o yildizlar demek musa ümmetinin müminlerinin yildizlari

demekdir. ve o yildizlar oldugu gibi, bütün kainata o yildizin yaydigi

enerjiler, işde o mümin kulun salih amelleridir. ve onlar enerji halinde

ruh bulunca, bir mümin cin ruh buldu demekdir. cinlerin ömrü o enrjinin

sürekliligine baglidir yani. ve cinlerden sefih olanlar ise bir

katilinn öldürürken elinden cikan enerji, öfkesinin oluşturdugu enerji,

yine hasid bir insanin hasid bir cin ruhu olur, yine mümin bir

kimseninde mümin bir cinni olur, yine onun artiklari ile beslenen

cinlerden bazilari öyledirki, onunla gölge gibi birlikte gezerler, o

nerde onlarda ordadir. cünkü her an bedeninden kopan hücre parcaciklari

toplamakla görevli olanlar vardir. yani insan yenirmi evet cinlerden

bazilari insan yerler nasil yerler, insandan ölü hücre olarak atilan

hücre parcaciklarini toplayip yerler. daha dünyadayken yemeye

başlarlar.cinler bizden bir üst varlik modeli, öyleyse hayvan bizden alt

model, biz hayvan kesip yiyoz, buna itimad ediyonda, ey cahil hoca

bizden bir üstte olaninda, bizleri yediginemi inanamadin. ahmak işde.


Sen ben dalda ermiş bir kirazi elmayi armutu görünce nasil

canimiz cekip koparip yer isek bizim yanimzda olan melekler ve cinlerde

iylileri iyi amellerle beslnirler yani enerji haline gelmiş amelimizle,

kötüleride kötü amellerimizle beslenirler, ayni senin elma koparirken,

cit diye gelen seside, sen dahi sanki boynum citladi dersin ve duyarsin,

oysaki senin bir amelin ermişdir ve onu yanindaki kiramen katibiyn veya

görevli melek veya cin koparip yemişlerdir ve o ermiş amelini

bedenlerinde hakka götürürler.


şeytanlar dahi neden seni sinirlendirir, neden zina ettirir, neden kötük yaptirir, cünkü kötü enerji ile beslenirler onlarda.


işde musa zamanin yildizinin daha hala yaşamasi, ve hayat

enerjisinin devam etmesi, o musa zamanindaki bir müminin, yaptigi amelin

,bu gün halen insanlar tarafindan yapiliyor olmasi, o yildizin işiginin

devam ettigini ve bize kadar ulaştigini, ve bizimde cocuklarimiza, o

salih ameli ögretmemiz demekte: ki o yidizin daha yaşayacagini gösterir.

ve yine musain ümmetinin aşure orucunu muhammedin devralmasi demek, o

musa yidizinin muhammed ümmeti ayakda oldukca sönmeyecegini

göstemekdedir.işde o yildiz muhammede o sünneti ögreten musevinin

yildizidir. yine aşure orucu tutuldukca o yidizin işigi bizlere ulaşmaya

devam edecek demekdir. yine tirnaklarin peygamberin sünnetine uygun

altanarak kesilmesi demekde yine bir musevi yidizinin daha ayakda

oldugunu gösterir , yine kabe tavaf edildikce ibrahim yildizinin ayakda

olcagi, yine kurban kesildikce ismail yidizinin ayakda olacagi, ve yine

safa mervede say yapildikca hacer yildizinin ayakda olcagi, bize nurunu

ziyasini göndermeye devam edecegi demek olur.


gecen hafta dedigimiz bir manyota lambasinin bir anda cok sert

yanip sönmesinden daha ziyade o lambanin sürekli yanmasini saglayarak

manyotanin sürekli elektrik üretmesinin saglanmasi daha mühimdir.

nitekim peygamberimiz buyurmuşlar amellerin faziletlisi azda olsa

devamli olanidir buyurmuşlar. bu hadis bu söylediklerimizi bir cümlede

özetlemiş oluyor yani.


işde namazin sonundaki saga ve sola selam verilmesinin bir

gayeside, aynen elmanin koparilmak için saga ve sola burulmasi gibi,

namazimizin salih amel ve salih enerjimizin, hak katina götürebilmesi

için, kendimiz bizzat selam verirken koparip, kiramen katibin

meleklerine vermiş oluruz yani. onlarin koparmasina hacet kalmadan

bizzat kendimiz koparip sunariz.


Ve Allahü Teala hazretleri, insani eşrefi mahluk olarak

halketmişdir. o yüzden onun bedeninin artiklarida cöp olcak birşey

degildir. ve bu yüzden onun bedeni yenilendikce eskilerini toplayan

görevliler halketmişdir. ve işde onlarin bazisi enerji boytunu toplar

bazisida döküntü hücrelerini bazilarida şeytan ve cinlerden olup,

elindeki ekmeginin peynirinin dökülen kirinti lokmarini, veya tavuk yedi

artik kemiklerini yiyerek beslenirler.nitekim kurandaki nas suresi bunu

ispat eder. O şeytanlardan bazisi insanlardan bazisi cinlerdendir

demekle, yine o hücre döküntüsü topliyan mayklarinda hayvanlardanda

cinler oldugunu gösterir . cünkü bir üst makam alt makamlari yiyebilir

ve meleklerin bizim boyunumuzu koparip yemeleri ,senin benim ekmek elam

armut yedigim gibi degildir. bizim salih amellerimizi koparip yerler

melekler, yani onlardaki enerji haline döner. yine cinlerden bazilarida

bunu yapabilir mümin cinler onlara yakişan amelleride onlar yerler.

nitekim bitki bizden alt sinif koparip yiyoruz hayvan bizden altsinif

kesip yiyoz, fakat ne melekelri nede cinleri kesip yiyemiyoz cünkü onlar

üst makam o zaman demek olurki onlar bizleri yerler. bizden alta iki

sinif oldugu gibi bizden üsttede iki sinif var birinci üst sinifda,

birisi cinler digeri meleklerdir.


nitekim bizim alt seviyemizdeki yaratiliş modeli olan hayvanlar

onun altindaki bitkileri yiyor bitkilerde onlarinda altinda olan

element ve molekülleri yiyorlar, ve hal böyle olunca meleklerin bizi

yedigine şaşmamak lazimdir. ve gecen haftaki sesli vazimizda söyledigmiz

adem atamizin 30 zira Oldugunu söylemişiz onu düezltiyorum, bildigimiz

birşeyi farkinda olmadan yalniş telaffuz etmişiz, yani adem atamizin

boyu 30 zira degil 70 ziradir yani orta parmak ucundan dirsege kadar

olan yerin boyuna zira denir ve 70 zirada 31 veya 33 Metre eder.. yani

adem atamiz 33 metre kadarmiş yaklaşik olarak. ve göbek cukuruna gelen

tükrügün boyunu hesap edin ve onun karisdigi camurdan köpek kadar ve

hurma kadar bir parca alinmiş

Sünnet olan ameller farzin nurunun daha cok yansimasini saglar dedik, yani nur üstüne nur demek dedik yani.

Kutsi hadisdeki kulum bana, farzlarla vaciplerle yaklaşir.

nafilelerle (sünnetler,müstehablar mübahlar) dahada yaklaşir hadisi

geregince.


yani farzlar, mesela ekmek ve yemek ana ögün, amma yemegin

ardina yaninda birde baklava yemegin keyfini ziyade eder ve üstüne bir

kahve cay dahada lezzetli kilar, birde kahvenin yaninda bir dilim pasata

kurabiye, ooooo olur. işde manevi yemeklerde böyledir farzlar ana menü,

karin doyurmak için şart olan, sünnetler onun lezzetini ve bereketini

dahada ziyade edenler, ve vacipler, sünnetler ,nafileler ve sonra

müstehablar, derken sonra mübahlar böylece tam bir ziyafet olmuş olur.


en ziyadesi mübahlarida icine alan taat ve ibadetlerdir. nedir

mübah olan mesela evlenmek sünnet ve sünnet olan evlenminin sonunda

hanimi ile ister yemek yersin istersen zikir cekersin istersende helal

yoldan zifaf edip cima edersin. bunlar helal dairede senin secimine

birakilmiş olanlar .yani mesela ögleyln öglen namazi gibi,her gün güneş

tam tepeye gelip ondan sonrada tepeyi 45 dakika aşinca kilinmasi mecbur

olan bir ibadet degildir. yani ne zman müsaitsen ve istek sahibi isen o

zaman birlikte yiyip icebilir yahut cima edebilirsin. yani ne oldu

farzlari yaptin vacibleride yaptin onlarda ibadet sonra sünnetlerede

uydun ve sonra müstehab olan yani sevap kazandiran işler mesala namazdan

sonra bir kediye su verdin, yine bir kuşa yem verdin müstehabdir. yani

sana sevap kazandirir, amma sonra mübah olup senin evlenince yapman

gereken görevin olan haniminla başbaşa olma hali zifaf ve cima hali

senin zamansiz olarak sevap ve hayir kazandigin, fakat bu gün terkettin

diye sana günah yazilmayan, amma tamamen terkedilmesine cevaz olmayan

ibadet hükmündeki amellerdir.yemk icmekde böyledir. Herbirisi bir el

lambasinin bir pilli veya iki pilli veya üc pilli veya birde mercek

camli gibi dahada ziyade daha fazla süre işik vermesi için gerekli

olanlardir. ziyade sevab kazanmamiza sebeb olur, ve sevaplarda enerji

halini alinca, onlar kainatin sebebi halki olan, iki cihanin güneşinde

nur ve ziya olarak toplanirlar cünkü biz babamizdan ögrendikse o sünneti

yada farzi, oda babasidan, oda babasindan dedesinden, derken en son

muhammedden ve ögrendik, öyleyse sen bir sübhanallah dedin, bir sevap

sana yazilir ise, bir sevapda onu ögrendigin babana, bir sevapda oun

ögrendigi dedene, ondan, ondan sonra, derken, ve en başta muhammede

sevap yazilir öyleyse bu güneşin batmasi mümkünmüdür diyeceksin, cünkü

her mümin o güneşde bir cira olur, veyatemsili misal bir litre benzin de

o katiyordur güneşin deposuna. o zaman, muhamedinde ibrahimden musadan

rivayet olup ona bak bunlar musanin farzi sünnetidir diye kuranda

ögretilen ibadetleri vardir, oda onlari yaptigi ve bizede ögrtetgi için

onlarin cirasini yakar, ve öyle olunca bütün sema ILDIZLI BÖCE veya GECE

gibi olur . yani yildizli gece gibi olur ve böylece, yeryüzünde Allah

diyen oldukca bu kainat yok edilmeyip kiyamet kopmaz .amma rabbimizin

bir başka muradi olursa o istisnadir, DILERSE YOK EDER.


ve eger kuran yeryüzünden kalkarsa, kuran sünnet unutulursa, ve

böylece insanlarin bir tahiyati kalirsa yani, bir miktar yaratani

oturup düşünmeleri, yine kopmaz amma sonunda medinede bir tane imanli

coban kalir ve en sonunda oda yüzüstü düşüp vefat eder, ve ve kiyamet

kopar dedi muhammed mustafa. hal böyle olunca Allah eger akillardan

kurani alirs, sünnetde gider, ve böylece güneşin eneerjisi olan

ibadetler unutulur, ve allahsizlar yeryüzünü doldurur,ve semayi kara

bulutlar kaplar, ve güneşin cirasini yakan olmayinca, oda diger

yildizlarin cirasini yakamaz, ve yidizlar söndrülür ayeti tahakkuk eder.


Yürü dünya yürü sonun virandir


Bin yilindan sonrasi Ahirzamandir.


Dinde evlenmek sünnet amma nikah farzdir,yani sünnet olan bir anlaşmanin anlaşma akti farzdir yani.


yani yine irregular forum yani öglen namazi farz fakat muhammed

ona sünnetler eklemiş. fakat burada muhammedin yaptigi bir sünnete

cenabi mevla ek yapip evlenmekde nikahi farz kilmiş, yani adwerb veya

irregular form. yani hal öyle olunca boşanmakla muhammedin sünnetini

terk, Allahin da farzini terketmiş olursun. fakat mübah olan terk

olmasi, yani gecinemiyorsan boşanirsin amma, cenabi mevlanin sevmedigi

bir ameldir denir, yoksa farzin terki kaza gerektirir, amma burda

ibadetin hükmü sünnet oldugu için, fakat sadece akdi farz oldugundan

kazasi gerekmez.


bunu kainatin haritasi insan bedeninde misali şöyle olmasi

lazim: yani asli hükmü sünnet yapabilirsinde yapmayabilirsinde, bedende

olabilirde olmayabilirde, olmasi elzem olan, amma gerektiginde

alinmasida mübah ve lezem olan bir yer. biraz tefekkür edin


( -.- ) ( -.- ) ( -.- )

hemen dank etti degilmi ( -.- ) bademcik dürresi, yani vücuta

olmasi elzem, mikroplari önler, amma eger hasta olduysa, başka azalarida

hasta ediyorsa, alinmasi elzem olur bu seferde yani. velhasil evlilik

ve nikah ibadetinin bedendeki merkezi bademcik dürresidir. ve bademick

hastaligi cok gecirenlerin evlilikleri hep catirdili cuturudulu olur. ha

koptu ha kopcak, bademciginizin sagligina kavuşmasi evlilliginizinde

saglam olmasini saglar velhasil kelam.Boşanma kazasi gerekmeyen farzin

terki demek yani: bademcik alininca bir daha geri gelmez iadesi yok

yani.


Aleviler derki gusl abdesti için: neren battiysa orani

yikarsin, yani bir sepet elmanin icinde, biri cürükse, onu cikarir

atarsin, diger elmalar saglamdir. o yüzden cünüp kimse için gusl

gerekmez sadece abdest ve tenasül uzvunun yikanmasi yeterlidir derler.

Evet fikir dogru amma ne dedik evlilk sünnet, nikah farz, o

halde nikah olmadan birleşmek zina ve haram oluyorsa ne dmek olur bu

gusl icab eden halde gusl edilmesi farz olanibadet cima mübah gusl farz .

yani deminki dedigmizin tam tersi bu seferd.e hadi bir daha tefekkür edin burasi neresi,


o zaman birazinin alinmasi bütün bedeni kurtariyor demek olur.

burasida daha dogrusu kalemin ucu acilir tamaminin ciplak olmasi

kalemin kirilmasina sebeb olur.


yani bitkilerden örnek ici yenen dişi yenmeyen ve veya dişi

yenen ici yenmeyen gibidir onlardaki misalide.yani kainatin hepsi

biribiryle uyumludur.yani siz diyorsunuzki ici yenen yiyecek için hayir

dişini yiyelim, dişi yenen icinde icini yiyeeim demek olmazmi

diyecksiniz. mesala elma dişi yenen yiyecek amma elmaninn kabugunu

soyarda yersin yani bütün kabugunu soyman lazim degilmi yine portakal

göbegi yenen yiyecek cekirdegi yenmez, yine karpuz ici yenen, dişi

yenmiyen. hadi karpuzu soymadan ye, yahut kavun. yani ici farzken : sen,

yünmek farzken yani gusl ici farz demek yani göbegi yenen karpuz gibi

sen onun kabugunu yemeycen icini yiyecen, neden cünkü dişi evlilk

,evlilik sünnet amma, cimada mübah , amma gusl farz. icininde ici yenen

ceviz gib. birinci kabuk i tetir onun icinde agac kabuk, onunda icinde

yine bir sir daha, onunda icinde öz yani ynen kisim.icininde icinde ici

veya icinin ici yenen bitki. ibadetler böyledir biraz tefekkür etmek

lazim, neden nicin demek güzel amma, Allah öyle dediyse öyledir, ikinci

bir şik olmaz, senin aklin buna yatmadi diye bunu degiştiremeyiz yani.


ve birazinin alinmasi bütün vücudu kurtarir veya kalemin

yazmasi için, ucunun acilmasi lazimdir o yüzden pipiden kestirmek sünnet

olmak sünneti müekkeddir. muhammed sünnetli dogdugu için müslümanin

diyen birnin hemen yapmasi gereken ve, hic terketmeyecergi, bir defa

yapinca tamamdir. terki yok artik, yani sünneti müekkedddir. terki

olmayan sünnet diyorlarki sünneti müekked terkedilebilen sünnet, gayri

müekked terkedilemeyen, gayrsi olmayan sünnet.!!!!! hayir tam tersidir

sünneti müekked demek teyid edilmiş sünnet, bizzat rabbimizce teyid

edilmiş desteklenmiş sünnet, gayri müekked demek ise muhammedi sünnet,

yani teyid edilmemiş sünnet, yapilabilir terkedilebilir demekdir.


birazda ramazan oldugu için oruc bahsjne girip bitirelim vaazi.

krem sürmek caiz degil igne vurunmak caiz degil diyorlar dikkaaat !!!


bre ahmak eger insanlardan bazilari hasta ise ve oruc tutmaycak

durumda ise iyi olasiya orucunu tumaz iyi olursa kaza eder demek ne

demek. ve kainati alemin haritasi insan bedeni ise, mesela benim kolumda

ve ayagimda nasir oluşdu, dirsegimde bilgisayar masasina dayanmakdan

dirsegimde nasir var, ve ben bugün elledim kötü olmuş iyice kurumuş,

dahada kurursa yarilcak kanaycak ve abdest tutmaycak sonra, o zaman

kainati alemin haritasi insan bedeniyse bu demek olur, bazi insanlar bu

sene hasta ve oruc tutamaycaklar, ve onlarin oruc tutmamasi demek benim

oraya krem sürdügümde onlar hücreler ilaclarini aldi demek olur yani o

hücrelere vitamin gitdi. onlar yedi demek olur, ve onlarin orucu yemesi o

hücrelerin orucu yemiş olmalari bütün bedenin oruc olmasina engel

degildir. anladinmi ahmak hoca. yani 10 kişi oruc tutmuyor

müslümanlardan diye, müslümanlar oruc tutmamali veya tutmuyor hükmümü

verilir.hasta olanin tutmamasi evladir zaten, yani seferdeki insanin

namazi iki kilmasi evla oldugu gibi. yoksa ilac alan birinin hap alan

veya igne vurunan biriinde oruc tutmasi mümkündür. yani şeker

hastalrinin da tutmasi caizdir, ilcalarini alabilirler, ne hap ne igne

ne krem orucu bozmaz. bizathi onun yildizinda bazi kimselerin oruc

tutamayacaK DERECEDE HASTA OLDUKLARI DEMEK OLUR VE ONLAR HASTA ISE SEN

SAGLAM YERINE ORUC TUTTUR YANI EN KÖTÜ IHTIMAL veled orucu en azindan

ögleye kadar, yani ramazani ihmal etme, yani giden ramazan geri gelmez,

giden gün gecmişdir, her ne kadar her sene ramazan gelsede verilen nefes

ömürden eksiltir geri nefes ALDIN DIYE ÖMRÜNE ÖMÜR KATMADIN SADECE

NEFESLERINI TÜKETIYORSUN GERI DÖNÜŞÜM YOK YANI YANI ÖMÜR kum saati gibi

bir TARAFI BITINCE BIR TARAFINA CEVRILMEZ, ÖLDÜN BITTI YANI. SADECE

EINBAHN STARAßE YANI TEK YÖN YOL GERI DÖNÜş YOK YANI SANA YENIDEN ÖMÜR

KAZANDIRMAZ.


ve Ramazanin her sene geliyor olmasi onun kazasi oldugunu

gösterir. yani yerine yenisini tutmak kaza etmek kafidir. burasi

neresidir o zaman bedende, orada sac sakal gibidir. kesersin kökü

sendedir tekrar uzar tirnakda böyledir, yani namazida orucuda kaza

edebilirsin kabuldür. amma eger kökünden koptuysa ve kel oldunsa o

zaman iadesi yok. yani onlarda demek olurki hasta olupda ramazan

oruclarini ve namazlarini bir daha kaza edilcek kadar iyi olmadan

yaşayan, ve ve sonra ölenler demek olur, velhasil kelam. yani herkes

veya ekserisi insanlarin sekarata düşe, yani ölüm döşegine, ve sekeratta

on gün, beş gün, bir gün kalabilir, ve sonra ölür. bu demek olurki

saglikli insanda, günde 100 sac teli kopar, yani herkes veya ekseriyat,

en son namazlarini kilmadan gidebilir, bazisinada ramazan denk gelirse

oucuda tutamaz yani.

Rabbim müminleri tefekkür ehlinden veya tefekkür ehlini

sevenlerden veya tefekkür edenleri dinliyenlerden veya okuyanlardan

eylesin.

Amiyn


elfatiha maassalavat


Kar©glan

Başağaçlı Raşit Tunca

Schrems, 04.07.2014 Cuma

Original Kar©glan


Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)