10-24-2018, 08:21 PM
(This post was last modified: 07-07-2024, 09:41 AM by RasitTunca.)
Allah Güzeldir, Güzeli sever
13.08.2013 Sali
أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ٱلْخَبِيثَٰتُ لِلْخَبِيثِينَ وَٱلْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَٰتِ ۖ وَٱلطَّيِّبَٰتُ لِلطَّيِّبِينَ وَٱلطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَٰتِ ۚ أُو۟لَٰٓئِكَ مُبَرَّءُونَ مِمَّا يَقُولُونَ ۖ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
El*habi*satü lil *habi*sine , vel*habi*sune lil *habi*sati.
Vettayyibatü littayyibine vettayyibune littayyibati.
Ülaike Müberreune mimma yagulun.
Lehüm magfiretün ve rizgun keriym.
Sadakallahul aziym. Nur Suresi 26
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
Her türlü pislikler ve ve pis ruhlar pis ve habis ruhlar icindir ( habis şeytan ve ona satilimişlar icindir.)
Ve mikroplar pislik icinde halkolanlar icindir yani mikroplar mikropluk , hastalik ve pislik icindir.
Her türlü temizlik ve temizler temizlenmiş ve temizlenenler
icindir. Ve temizlenip mikroplardan arinmak hijyen sahibi kimsler
icindir.
Ki o hijyen sahibi temizlenen kimseler tamda onlarin dedigi arinan temizlenen nurlanan ve işik sacan kimslerdir.
Ki onlar için Her türlü azab ve hastalikdan ve pislikten korunma
yani magfiret ve bagişlanma vardir. ve keriym olan Allahdan ikramin ve
rizkin keremlisi, yani arisi durusu safi ile, taltif ve ikram vardir.
Gercek sözün sahibi Azamet li olan Allah dir. Nur suresi 26 . ayet
Allahümme salli ala Muhammed sahibul Ravza
Allahümme salli ala Muhammed sahibul kevser
Allahümme salli ala Muhammed sahibu zevceyi Tayyibe
Allahümme salli ala Muhammed sahibu evladi Tayyibe
Allahümm e salli ala Muhammed ehli beyti Tayyibe
Allahümme salli ala Muhammed Ashabi Tayyibe
Allahümme salli ala ibrahim Sahibul Tayyibat (Hijyen sahibi kimse)
Allahümme salli Sahibu zemzem Hacer ve ismail maaü tayyibe
Allahümme salli Alla Mehdi, Zürriyeti Tayyibe
Allahümme salli ala Hizir Sahibul Nurut tayyibe
Allahümme salli alel müminine vel müminat sahibuttarikati tayyibe
Allahümme salli ala ehli cennet sahibus siratel müstakim.
vel azabu lil ehli cehennem liennehü habisatül habisine ,sahibul rizkil zakkumiyne, maül haririyne,ahlakül gadabiyne,ifsadehüm lil ardzine vessemavat,liennhüm hasiydinel müslimune vel müslümat vel müminiyne vel müminat,vel adavatel müslimune vel müslümat vel müminiyne vel müminat, ülaike hüm hiyalel küllü seyyyiat ve cürmül mücrümat ve ehli küllü zarari tazarruat,....
Allahümme salli ala cebrail, mikail, azrail israfil vel melaiketül mükarrebun, ülaike hümül letaifun,
Ve sallu ala sahibul ismet cemi il enbiyai vel mürselun.
Yolculugumuza başliyoruz
Şeriat: yani Allahü tealanin kurallarini icine alan din, yani
güzel ve insanca yaşamanin kurallarinin, üc temel yasasi vardir. bunlar:
ilim, amel ve ihlasdir.
bir insanin, bir hareketin, fiilin veya eşyanin veya hayvanin
veya nebatatin iyi ve yararli oldugunu anlamasi üc cihetledir. birincisi
onun iyi ve güzel oldugunu, ilmen bilmesi. mesela( temsili misal) süt
yararlidir. insani büyütür kemiklere faydalidir. acligini giderir, bütün
besinler icinde derc olmuşdur ve ilk dogan cocuk veya hayvana, Allahu
teala ic güdüsel olarak vücüt sicakligindaki sütü besin olarak vermiş ve
yeni dogan cocuk veya hayvan, annesinin memesini ve sütünü arar dogar
dogmaz. peki öyle ise o zaman, süt veren annede, cocuk için iyidir ve
yararlidir ve sevilir, aranir. yine inek süt veren hayvandir, ve sütü
icilebilen hayvandir, yine oda sevilir, beslenir ve aranir. ve yine
inege süt veren otlar temizdir, ve inekler ,onlarin hangilerinin zehirli
ve pis olmadigini bilir,ve onlarin semizini faydali olanlarini bilir
secer, ve otlanir. ve böylece süt veren otlarda sevilir ve yine saman ve
yemde sevilir. hicbir koyun veya inek sütüne zehir kariştircak olan
zararli otlari yemezken, nasil oluyurda insanoglu, insanada, hayvanada
zararli, klonlama ve gdolu yiyecekleri, bozuk ve zararli yiyecekleri
secmeden yemek mecburiyetinde birakilir. ve böylece, binbir ceşit
hastalik eza ve cefa türemiş ve, insanlar sagliklarini kaybetmişler, ve
yine bu seferde, yine o zararlilarin, zararini yok etmek için, bu
seferde onlarin ziddi olan maddeler ilac olarak verilir olmuş ve
tatlininki aci, iyinin kötü iken, temizinki pis ve mikropludur .ve
böylece iyileri ve temiz ve saflari bozan insanoglu, bu seferde iyilerin
icinde sanki zehirli ot yiyen koyunlar gibi, halbuki hicbir koyun
zehirli ot yiyip süt fabrikasinin zehirli süt üretmesine, icgüdüsel
olarak izin vermez iken. insanoglu gdolu yiyecekler ile, insanliga
zararli, zehirli yiyecek ve nebatat ürettiler. ve temizin icine pis
kariştirdilar. güya neymiş hijyenik olunca temiz ve (:::) olunca
mikroplara karşi dayanikli olmuyor ve bu yüzden cabuk cürüyüp bozuluyor
diye ,onun genine pis ve habis şeyler kariştirip yani necis olan hinzir
yani domuz genine bulayip, boca edip veya krokodil veya hertürlü zararli
ve mikroba karşi dayanikli olan, ve leş ve pis şeylerden beslenen
hayvanlarin, ve pis ve necis bitkilerin geninden kariştirip, onlarinda
pis ve necis olan mikroplara karşi dayanikli olmasini saglaycak birer
antikor olan mikrop kazanmasini sagladilar. ve böyle olunca koyunun
Allahin rahmeti ile, ve icine koydugu zehirli ve zararli otlari yememe
bilgisini, hice saymiş oldular. ve böylece insanoglu, kendi eliyle
kendisine necaset bulaştirarak, hic hasta olmamayi veya hasta ise iyi
olmayi planladi. hatta ve hatta böylece hic ölmeden yaşamayi
planliyorduki.
Mehdi geldi ve bu hain palanlari yapan bilim adamlarinin oyununu
bozdu ve 2003 den sonra insanlar bio ve dogal yiyeceklerin insan hayati
için ne kadar önemli olduklarini anlamaya idrak etmeye başladilar.
Ve başta yazdgimiz ayette gecen, temizler temizler icindir, ve
pis ve necis şeylerde mikroplar ve pis kimseler icindir. ayetinin manasi
ortaya cikmiş oldu. emme bu yemekde temizlik olsun, amma bu giymekde
temizlik olsun, amma bu eşyadaki ve evdeki hijyen ve temizlik olsun,
veya veya hatta evlenmekde ve eş seciminde de,Allah kizlara bekaret zari
diye bir kalkan koymuş, ve böylece kadininda temiz ve (:::)
olanlarinin belli olmasini saglamiş. ve tek eşliligi kabul etmiş ve
böylece soyun ve sülbünde, temiz bir soydan (:::) olarak devam etmesini
saglamak için evlenmeyi şeriatina dahil etmiş, ve soy zincirini bozan
ve cocugun kimliksiz ve cibilliyatsiz karektersiz olmasinin önüne gecmek
için, zinayi haram kilmiş. ve ahlaki haseneyi peygamberine cebrail ile
ögretmiş, ve onunda ilmen bildikden sonra, o bildigi ilimle amel etmesi
sonucu, sünnetler meydana gelmiş. ve kuralli ve temiz ve insanca
yaşamanin sirlarini, bilerek ve tatbik ederekden ,Ashabina, eş ve
dostlarina, arkadaşlarina ögretmiş. ve bugün bunun ismi peygamberin
sünnetleri dedigimiz hususlar ortaya konmuş. ve böylece
kuranda gecen salihlerle beraber olun ayetinin tefsiri ortaya
cikmiş. ve temizler ve iyiler ile beraber bulunun ayeti. yani işde bozuk
kimseler dünyadaki mikroplar gibidir. ve onlar temiz olanlar ile savaş
halindelerdir ve dikkatsizlik ve kafirlik ve dinsizlik ve peygamber
inanci olmayanlar, işde böyle zararli mikroplar gibi her bir kafir
günahi ve, ve günahlara eyilimi dogrultusnda islamin yasak ettigi bir
ahlak üzerine olup, işde aynen nasil bir grip mikropu grip yaptigi,
yahut andigimiz yerden uzak, kanser mikropu kanser, verem mikropu
verem,... yaptigi gibi, işde bu kötü ahlakli kimslerde yaptiklari kötü
aalaklari ile toplumu, dünyayi ve semayi fesada ugratirlar. ve müfsid
aynen güvenin temiz bugdayi fistigi kemirip yenik ekin tanesi denilen
yani( keasfin me kül ) denilen duruma düşürdügü ve böylece yenmez hale
getirdigi aşikaredir. ve yine hirsiz toplumu bozar, alkol toplumu bozar .
yani alkollu arac kullanir kaza yapar, alkollu kavga eder, alkollu zina
eder ne yaptigini bilmez ve dogacak cocuk babasi beli olamayan zina
cocugu olur. yine kural tanimayan biri toplumu bozar, mesala kirmizida
gecen biri bir yayayi carpabilir, veya heran kaza yapabilir,duran birini
öldürebilir. işde din ve şeriat insanca yaşamanin kurallaridir. her kim
şeriata ve toplum kurallarina aykiri hareket ederse, o kimse, ya kafir
olur, ya mücrim olur, ya müfsit olur, yada münafik olur, veya vicdansiz
vahşi olur ,veya müminlere hased eden hasid olur, veya yine Allahin
dinini ve fizik kurallarini kötüye kullanan sihirbaz ve kaşif olur, veya
elinden dilinden kötülük akan bir müseyyi olur, veya hep bana diyen
cimri olur ,bahil olur veya iyiye güzele, gözlerini kapatan ,(summun
bukmun umyun fahüm la yerciun), olan cahil olur.
işde şeriatin birinci yasasi ilmel yakin derecesidir.ve ilmen
bilen bir insan, iyi ve kötüyü ayirt edebilen bir insan rüşdüne
ermişdir, ve artik o kimse sorumluluk sahibidir. ve o kimse yalniş
yaparsa cezaya ehil ,ve iyide yaparsa kazancina ve faydasina mazhardir.
ve bildikten sonra ikinci derece aynel yakindir, yani bildigi ile amel
etmekdir. bir kimse, bir adamin altin cikarip sattigini görmesi ve
böylece zengin oldugunu görmesi o kimsece bu iş iyi bir fiil ve iş olrak
kabulu şayandir. ve bunu görünce aynel yakin olunca, artik o kimsede,
altin aramaya başlar,velevki bulmasada, bulup satmanin faydali olduguna,
inanc getirmişdir. ve bulup satanida bizzat görmüşdür, ve bu sayede
zengin oluncaginida bilmişdir. ve bunu bilen birisinin, tarlasindada
altin oldugunu bilmesi halinde, kim o kimseyi tarlasindaki altini
cikarip satmakdan alikoyabilir? ancak ve ancak kötü kimseler o adami
öldürüp tarlasini ele gecirip zengin olmak isteyen hirsiz ve haydutlar
engel olabilir.işde şeriatin ikinci yasasi ögrendigi ilmin faydasini
görmüş kimselerdir, ve böyle kimseler, bir defada o cikardigi altini
satinca, para kazaninca, bu sefer bu işe dört el ile sarilir,ve artik
amaci gayesi artik onunda böylece zengin olabilcegi oldugundan, o işe
bütün gayretiyle sarilip yapar. böylece niyeti belli olur, bunada biz
halis niyet derizki, yani ihlas yani artik işine ihlasla sarilir. yani
bu bir temsili misaldi, işde şeriatte ve islamda, böyle insani dünyada
da ahirtedede ferahlar ve kurtulanlar yurduna götürcek, ve onu manen ve
madden zengin etcek, icinde altin, gümüş, zebercet, elmas dolu bir tarla
gibidir. her kim ihlasla halis niyet ile ve dört ellle dört kolla
şeriati garrai muhamediyeye sarilir ise, işde dünyasida ahiretide mamur
olur.
tarikatlarda derlerki bu kapi yokluk kapisi. haaşa haaşa, Allah
yoluna girenlere cimrilikmi ediyorda, yokluk kapisi olsun. temiz olmak
demek fakir olmak demekmidir. temiz ve tayyiplerin yolundan gitmek illa
cile cekmeyimi gerektiri.beş vakit abdest alip hijyen saglamak, yine
tuvalette taharet edip hijyen saglamak, yine temiz yiyip temiz giymek,
fakir olmayimi gerektiri. yahut kirmizda gecmemek demek bir mihnet ve
cilemidir? yoksa cile başina, kirmizda gecip kaza yapincami gelir bir
düşünün. eger sen kurala uyarsan, kirmizida gecmezsen, ve her insan
kirmizya dikkat edip kirmizida gecmezse, ne sen kirmizida gecip kaza
yaparsin, nede başkasi kirmizida gecip sana vurup kaza yapar. o zaman
mihnet ve cile şeriata uyan ve tarikata girenlerde degil, şeriati ve
kurallari ihlal edenlerde olur. neden peygamber bir girip oldu, yatti
kalkamadi, yahut peygamberin bir midesi agridi, kivrandi durdu diye,
hadisler yok. cünkü muhammed şeriatin sahibi o ki kurallara uyarak
yaşadigindan onun zamaninda onlara gelen doktora, doktorluk dersi vermiş
ve, benim ashabim acikmadan yemek yemez,ve doymadan sofradan kalkar,
böylece hasta olmaz demişdir. ve o doktur , alti ay onlarin icinde
durmuş ve ashabdan hasta olan olmamiş. bu gün niye hastaneler insan ve
hasta kayniyor. neden? cünkü temize dikkat etmemekden, temiz yiyip temiz
giymeye, hijyene, güzel ahlak sahibi olmaya, dikkat etmediginden, hani
ahlakin ne alakasi var diyceksiniz, mesela alkol yasak, alkol alir adam
kaza etmişdir, kolu bacagi kirlimişdir hastanededir. yine zina etmişdir
hapse atilmişdir, yine kötü ahlaklidir, hirsizdir ev sahibi yakalayip
vurmuşdur yine hastanallik ve hapsanelik olmuşdur. öylese nasil olurda
müminlik ve müslümanlik: cile ve mihnet ve yokluk ve fakirlik demek
olsun.
evet elbete biraz cile ve mihnet olcak yani erinmeyip kalkip
abdest alcan, kalkip namaz kilcan, alkol icmemek için gayret göstercen,
kirmizda durcan ,yeşilde gececen, bir ay ramazan orucunu tutacan, tabiki
nasil o adam, tarlada altini bulmak için calişip gayret gösteriyor ise
sende bu kadar zahmete ve mihnete gögüs gercen. sana zina teklif eden
kizi kadini bulunca ona direncen onunla zina etmedigin gibi zinanin kötü
oldugunu onada ögretcen. temiz ve temizleri sevenlerden olcan. nasil
mikrop girmeyen beden hasta olmaz ise, işde şeriata, insanca yaşamanin
kurlarina, kuran ve sünnete uyan kimsede bedbaht ve cilekeş olamaz.
ancak ve ancak işde bir kötü kimse nasil o adami öldürüp altin elmas
tarlasini ele gecirmeye calişabilirse, işde müfsid münafik kafir mücrüm
münafik kimselere karşi tedbirli olup muhammed ve ashabinin, hendek
kazdigi gibi, onlarla araniza set ve hendek cekmeni, ve tedbir almaniz
gerekir ve gerektiginde muzurun katlinin vacib oldugunu bilmek gereki.
yani eger sen mikropu öldürmezsen mikrop cogalir ve seni öldürür. yani
ana kural muzurun katli vaciptir. işde Allah yolunda cihatin manasinada
da kisaca deginmiş olduk. neden Allah yolunda cihat emredilmiş anlayin
yani eger hirsiza ceza verilip hapse atilmaz ise, ve hisrsizlar bir
toplumda kol gezerse nasil o toplumda refah bozulur ise işde kafirlik ve
insanlara kötü ahlak bulaştiran insanlarin, o toplumdan
uzaklaştirilmasi ve öldürülmesi işde Allah adina cihat etmekdir yoksa
haksiz yere adam öldürmek degil. Allahu ekber deyip mümin kardeşini
öldürmek, yahut hiristiyanlari veya bir yahuduyi öldürmek degildir
cihad. cihad ancak ve ancak toplumu ve insanligin huzurunu refahini
bozanlarin ve insanlara pislik hastalik ve mikropluk edenlerin
cezalandirilmasidir. yoksa iktidar için adam öldürmek cihat degildir.
birde öldürürken ahmaklar Allahu ekber deyip öldürüyürlar . ahmak işde
ne deycen ne anlatcan ,ahmagin bunlarin cihaddan anladigi adam öldürmek .
işde bu yüzdende iyiler hep bilrikte olmali ve salihlerle beraber
olun kurali, dünyada işler hale gelmelidir. iyilerle beraber olanlarin
başi beladan ve hastalikdan ve cileden kurtulur olmalidir.
Temizler temizler icindir ve bu yüzden her işinde aşinda temiz ve
tayyipleri tercih etmelidir.işde cennet bu yüzden temizller yurdudur
orda pislik ve kötülük olmaz ve oraya giremez girerse işde adem gibi
hata edenler ve azazil gibiler dişari atilir.
şeriatten sonrada tarikat gelir. tarikat demek yol demekdir. yani
nasil ankara, ankara oldukdan sonra istanbul, istanbul olduktan sonra,
insanlar ankaradan istanbula bir yol yapmişlar, ve dün bu yol, patika
yoldu ,sonra genişledi, eskiden yürüyerek giderken, sonra at ile
gidildi, sonra araba ile, bu gün yollar asfalt oldu , ve en sonunda
otoban oldu. ve dün üc gün süren yol, bu gün iki saat oldu ise. dün
yolda cile ve mihnet var iken, bu gün en lüks araba ve ucaklar ile
yolda, yolculukda cile olmakdan cikmiş, ve keyifle ve zevkle gidilen
yolculuk edilen bir cag ve zamana geldik. o halde ey insanlar eskiden
mihnet ve cile dolu olan tarikat yolu, artik bu günde,ayni otoban ve
lüks arabalar oldugu gibi, rabbim mehdi bereketine ,otoban ve lüks
arablar gibi zevkli bir yol ve yolculuk etmişdir. işde mehdi seyri süluk
etceklere yolun güzelliklerini göstermekde, ve her insan iyi ve güzeli
görünce, haala, kötülük ve kafirlikde direnirse, onlar zamanin
mikroplari ve hastaliklaridir. ve ey mehdi cemaati, böylelerinden uzak
durun ve onlarla araniza büyük hendekler kazin, yani araniza gecilmeycek
mesafeler koyunuz. yoksa bu devirde eger ayaginiz kayarsa ucurum cok
büyükdür kurtuluşunuz olamaz.
esteuzubillah
velev en ehlel gura eamenu vetegav lefetahna aleyhim berakati
minessemai velardz velakin kezzabu fe aheznahum bima keanu yeksibun.
sadakallahul azyim. Araf suresi 96
estezubillah
(şuayb aleyhiselamin ümmeti ve köylerine)
eger o millet ve köyler ve memelkettekiler eger iman edip,
Allaha gerektigi gibi inanip takva ve yakin ehli olsalardi, onlara yerin
ve semanin bereketlerini nimetlerini acmazmiydik. fakat onlar, Allahi
ve peygamberini ve dinini yalanlayanlar oldular, ve bu yüzden kendi
azablarini ve cezalarini kazanmiş oldular.
sadakallahul azyim.
işde bu ayet Allahin inananlara cile ve mihnet degil bilahssa
bolluk ve bereket kapilarini acacaginin apacik delilidir. yoksa Allah
cimri degildir, müminlere fakirlik ve cile, mihneti layik görsün.
Allah inanip Allaha yaklaşanlara, dünyanin ve semanin bereketi
acikmiş. amma işde Allahi ve peygamberlerini ve dinini yalanlayanlar,
kendine yazik edenler olurlar. ve böylece hastalik, kaza bela cile ve
mihneti ve azabi kendi leyhlerine kazanmiş olurlar. ve aynen alkol haram
iken alkol icip kaza edenin kendine kendi tercihi ve yaptigi fiili ve
ameliyle, cezayi ve cileyi mihneti secip ,bulmasi gibidir. hakmidir?
hakdir.hakedene ceza vermezsen toplum bozulurmu? bozulur. öyleyse
cehennem ve cennet hakdir ve din ve şeriat: ademden muhammede insanca yaşamanin kurallaridir.
O zaman bu devirde ve eski devirde Allahin cizdigi yoldan giden
tarikat ehli istikamet ehli kimselere, cile ve yokluk degil bilhassa
nimet ve bereket varmiş. ve herkimde insanca yaşamayi birakip kötü
hayvan ve mikrop gibi habis ve pisligi tercih ederse, vay onaki, onlar
kendine yazik etmişlerdir. ve böylece kötülerden olunca, niye cehnneme
gittik demesinler, cünkü başta yazdigimiz ayetde ne buyruluyor
,habislerde mikrop ve pisliklerde mikroplar yani şeytanlarin azigi ve
cehhenem icindir. yani cehennem ahalisidir onlar.
Rabbim şeriati muhammediyeye uyup, insanca yaşayip, temizlerle
salihlerle beraber olup, temizlerin yurdu cennetine dahil olmayi, ahir
zaman, muhmmed ve isa ümmeti, mehdi cemmati olmayi, inanan ve Allaha
yakin giden kullarina, takva ehline nasip etsin. yaptigi amelin ilmini
bilmeyi, sonra onun dogrulugunu ve faydasini, bizat aynel yakin görmeyi,
ve sonra ihlasla islama ve şeriata sarilmayi nasip eylesin.
Elfatiha massalavat.
Başağaçlı Raşit Tunca
13.08.2013 Sali