06-17-2023, 06:29 AM
(This post was last modified: 06-17-2023, 09:43 AM by RasitTunca.)
Kuranda Ayet Vardi
Tevrati Zeburu incili ve sana inan kurani o Cibril (Cebrail) indirdi O'na düsman olanlara Allah'da Düsman olur
diye ayet vardi hani nerde bu ayet kuranda bu halde mi nerde kaldi bu ayet, sadece dogrusu sadece karinca duasinda var orjinali, malesef ve kuran tahrif edildi deccal ve ordusu tarafindan, ve o ayetin asli karinca duasinda mevcuttur, baska yerde arama asker
ayet simdi ki mushaflarda sadece bu halde mevcut
قُلْ مَن كَانَ عَدُوًّا لِّجِبْرِيلَ فَإِنَّهُ نَزَّلَهُ عَلَىٰ قَلْبِكَ بِإِذْنِ اللَّـهِ مُصَدِّقًا لِّمَا بَيْنَ يَدَيْهِ وَهُدًى وَبُشْرٰى لِلْمُؤْمِنِينَ
مَن كَانَ عَدُوًّا لِّلَّهِ وَمَلَٰٓئِكَتِهِۦ وَرُسُلِهِۦ وَجِبْرِيلَ وَمِيكَىٰلَ فَإِنَّ ٱللَّهَ عَدُوٌّ لِّلْكَٰفِرِينَ
Bakara Suresi 97.98. Ayet
De ki: Kim Cibril'e düşmansa iyi bilsin ki o, Allah'ın izniyle evvelce inen kitapların doğruluğunu bildiren, inananlara doğru yolu gösteren ve bir müjdeci olan Kur'an'ı, senin kalbine indirmiştir. Kim, Allah'a ve meleklerine ve peygamberlerine ve Cibril'e ve Mikal'e düşman olursa bilsin ki Allah da kafirlere düşmandır.
Bakara Suresi 97.98. Ayet
KARINCA DUASINDAKi HALI
(قُلْ مَن كَانَ عَدُوًّا لِّجِبْرِيلَ فَإِنَّهُ )
وَمُنْزِلَ التَّوْرَاتِ وَالإِنْجِيلِ وَالزَّبُورِ وَالفُرْقَانِ وَلاَ حَوْلَ وَلاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللهِ العَلِيِّ العَظِيمِ.لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ المَلِكُ الحَقُّ المُبِينِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللهِ صَادِقُ الوَعْدِ الأَمِينِ. إِنَّ اللهَ هُوَ الرَّزَّاقُ ذُو القُوَّةِ المَتِينِ
----------------------
##############
يَا اللهُ، يَا اللهُ، يَا رَبِّ، يَا رَبِّ، يَا رَبِّ، يَا حَيُّ، يَا حَيُّ، يَا حَيُّ يَا قَيُّومُ يَا ذَا الجَلاَلِ وَالإِكْرَامِ أَسْئَلُكَ بِاسْمِكَ العَظِيمِ أَنْ تَرْزُقَنِي رِزْقًا حَلاَلاً طَيِّبًا بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّحِمِينَ. ﻳَﻣْﻠِﻴﺧَﺎ ﻤِﺜْﻟِﻴﻧَﺎ ﻤَﻜْﺜَﻟِﻴﻧَﺎ ﻣَﺮْﻧﻮُﺶْ ﺪَﺒَﺮْﻧُﻮﺶْ ﺸَﺎﺬَﻧﻮُﺶْ ﻜَﻔَﺸْﻄَﻄَﻴّﻮﺶْ ﻗِﻄْﻣِﻴﺮْ
burada RIZKAN HELALEN TAYYIBEN den sonra birde "VESiAN" DENiLiR
ve "rabbim bizleri helal temiz ve genis rizik ile riziklandir" burdaki duanin manasi bu duanimn nesi yokmus böylke bir dua litaretürdede yok dyior ahmak herifin birisi, ben böyle dua edememmmiki sen edmezmsisin yanlis bir duami yine kuranda ashabi kef diye gecen zaatlarin mübarek isimleri ve kuranada onlar ashabi kef diye aniliri yani parentez icinde "ashabi kef" allahin övdügü kimseler Allah'in övdügünde bereket vardir degil mi onlarin(Ashabi Kehf'in) ömrünü berketlendirmisdir Allah, ve yine mesela kuranda havarilerin ismi gecmez amma Hz isa " kim Allah'a yardım edecek" dediginde "nahnu enesarullah" biz Allah'in yarimcilariyiz deilder diye bahsedilen 12 zat ve onlarin isimilerini anmakda bereketir aynen, cünkü mübarektirler, allahin bereketine mazhar zaatlardir degil mi aynen hz Ali hz ömer,.. gibi onlarda Hz. isa'nin yakin arkadaslaridir ve öyle olunca bu duanin nesi yanlis ahmak hoca ahmak herifler nesi yok kuranda haaa höpsi kuran'dan aliniti degil mi
begenmeyen tarikatimiza katilmasin, duamizi agzina diline almasin,
فَلَمَّٓا اَحَسَّ ع۪يسٰى مِنْهُمُ الْكُفْرَ قَالَ مَنْ اَنْصَار۪ٓي اِلَى اللّٰهِۜ قَالَ الْحَوَارِيُّونَ نَحْنُ اَنْصَارُ اللّٰهِۚ اٰمَنَّا بِاللّٰهِۚ وَاشْهَدْ بِاَنَّا مُسْلِمُونَ
Âl-i İmrân Suresi 52. Ayet
İsa, onların küfrünü duyunca dedi ki: Kimlerdir Allah uğrunda yardımcılarım? Havariler, biziz Allah için yardım edenler dediler, Allah'a inandık, sen de tanık ol ki, biz, ona teslim olanlarız.
Âl-i İmrân Suresi 52. Ayet
buradaki kelime nahnu ensarullah diyor bunu anlamak bu kadar mi zor en basit arapca bilen bunu anlar allahin yardimcilari bizleriz eee hiristiynalr diyordu isaya Allah diye bu ayette Allahda isa için Allah kelemesi kullanmis ve havarilerde isa için allah diyorlar neresi küfür bunun peki kim yanlis yapti hiritiyanlar mi mi yoksa müslümnlarmi bu nu yanlis anladilar ve Allahin yardima mi ihtiyaci varmis haaassa kella kimin yardima ihtiyaci var Hz isa'nin neden senin yardimcilarin bilzleriz dmeyiorlarda Alllahin yardimcilari biziz diyorlar nahnu ensarulllah diyorlr yahuu bu basit bir cümle bunu anlamayan hiristyinligi isa'yi musa'i anlamamisdir bizi de hicmi hic anlamamisdir ve de ahmak dir..
eger ayet yanlsi ise kuran tahrif oldu ve kurna bunu birsi sokdu eger ayet dogruysa o zman bu mana ne mana
Tevrati Zeburu incili ve sana inan kurani o Cibril (Cebrail) indirdi O'na düsman olanlara Allah'da Düsman olur
diye ayet vardi hani nerde bu ayet kuranda bu halde mi nerde kaldi bu ayet, sadece dogrusu sadece karinca duasinda var orjinali, malesef ve kuran tahrif edildi deccal ve ordusu tarafindan, ve o ayetin asli karinca duasinda mevcuttur, baska yerde arama asker
ayet simdi ki mushaflarda sadece bu halde mevcut
قُلْ مَن كَانَ عَدُوًّا لِّجِبْرِيلَ فَإِنَّهُ نَزَّلَهُ عَلَىٰ قَلْبِكَ بِإِذْنِ اللَّـهِ مُصَدِّقًا لِّمَا بَيْنَ يَدَيْهِ وَهُدًى وَبُشْرٰى لِلْمُؤْمِنِينَ
مَن كَانَ عَدُوًّا لِّلَّهِ وَمَلَٰٓئِكَتِهِۦ وَرُسُلِهِۦ وَجِبْرِيلَ وَمِيكَىٰلَ فَإِنَّ ٱللَّهَ عَدُوٌّ لِّلْكَٰفِرِينَ
Bakara Suresi 97.98. Ayet
De ki: Kim Cibril'e düşmansa iyi bilsin ki o, Allah'ın izniyle evvelce inen kitapların doğruluğunu bildiren, inananlara doğru yolu gösteren ve bir müjdeci olan Kur'an'ı, senin kalbine indirmiştir. Kim, Allah'a ve meleklerine ve peygamberlerine ve Cibril'e ve Mikal'e düşman olursa bilsin ki Allah da kafirlere düşmandır.
Bakara Suresi 97.98. Ayet
KARINCA DUASINDAKi HALI
(قُلْ مَن كَانَ عَدُوًّا لِّجِبْرِيلَ فَإِنَّهُ )
وَمُنْزِلَ التَّوْرَاتِ وَالإِنْجِيلِ وَالزَّبُورِ وَالفُرْقَانِ وَلاَ حَوْلَ وَلاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللهِ العَلِيِّ العَظِيمِ.لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ المَلِكُ الحَقُّ المُبِينِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللهِ صَادِقُ الوَعْدِ الأَمِينِ. إِنَّ اللهَ هُوَ الرَّزَّاقُ ذُو القُوَّةِ المَتِينِ
----------------------
##############
يَا اللهُ، يَا اللهُ، يَا رَبِّ، يَا رَبِّ، يَا رَبِّ، يَا حَيُّ، يَا حَيُّ، يَا حَيُّ يَا قَيُّومُ يَا ذَا الجَلاَلِ وَالإِكْرَامِ أَسْئَلُكَ بِاسْمِكَ العَظِيمِ أَنْ تَرْزُقَنِي رِزْقًا حَلاَلاً طَيِّبًا بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّحِمِينَ. ﻳَﻣْﻠِﻴﺧَﺎ ﻤِﺜْﻟِﻴﻧَﺎ ﻤَﻜْﺜَﻟِﻴﻧَﺎ ﻣَﺮْﻧﻮُﺶْ ﺪَﺒَﺮْﻧُﻮﺶْ ﺸَﺎﺬَﻧﻮُﺶْ ﻜَﻔَﺸْﻄَﻄَﻴّﻮﺶْ ﻗِﻄْﻣِﻴﺮْ
burada RIZKAN HELALEN TAYYIBEN den sonra birde "VESiAN" DENiLiR
ve "rabbim bizleri helal temiz ve genis rizik ile riziklandir" burdaki duanin manasi bu duanimn nesi yokmus böylke bir dua litaretürdede yok dyior ahmak herifin birisi, ben böyle dua edememmmiki sen edmezmsisin yanlis bir duami yine kuranda ashabi kef diye gecen zaatlarin mübarek isimleri ve kuranada onlar ashabi kef diye aniliri yani parentez icinde "ashabi kef" allahin övdügü kimseler Allah'in övdügünde bereket vardir degil mi onlarin(Ashabi Kehf'in) ömrünü berketlendirmisdir Allah, ve yine mesela kuranda havarilerin ismi gecmez amma Hz isa " kim Allah'a yardım edecek" dediginde "nahnu enesarullah" biz Allah'in yarimcilariyiz deilder diye bahsedilen 12 zat ve onlarin isimilerini anmakda bereketir aynen, cünkü mübarektirler, allahin bereketine mazhar zaatlardir degil mi aynen hz Ali hz ömer,.. gibi onlarda Hz. isa'nin yakin arkadaslaridir ve öyle olunca bu duanin nesi yanlis ahmak hoca ahmak herifler nesi yok kuranda haaa höpsi kuran'dan aliniti degil mi
begenmeyen tarikatimiza katilmasin, duamizi agzina diline almasin,
فَلَمَّٓا اَحَسَّ ع۪يسٰى مِنْهُمُ الْكُفْرَ قَالَ مَنْ اَنْصَار۪ٓي اِلَى اللّٰهِۜ قَالَ الْحَوَارِيُّونَ نَحْنُ اَنْصَارُ اللّٰهِۚ اٰمَنَّا بِاللّٰهِۚ وَاشْهَدْ بِاَنَّا مُسْلِمُونَ
Âl-i İmrân Suresi 52. Ayet
İsa, onların küfrünü duyunca dedi ki: Kimlerdir Allah uğrunda yardımcılarım? Havariler, biziz Allah için yardım edenler dediler, Allah'a inandık, sen de tanık ol ki, biz, ona teslim olanlarız.
Âl-i İmrân Suresi 52. Ayet
buradaki kelime nahnu ensarullah diyor bunu anlamak bu kadar mi zor en basit arapca bilen bunu anlar allahin yardimcilari bizleriz eee hiristiynalr diyordu isaya Allah diye bu ayette Allahda isa için Allah kelemesi kullanmis ve havarilerde isa için allah diyorlar neresi küfür bunun peki kim yanlis yapti hiritiyanlar mi mi yoksa müslümnlarmi bu nu yanlis anladilar ve Allahin yardima mi ihtiyaci varmis haaassa kella kimin yardima ihtiyaci var Hz isa'nin neden senin yardimcilarin bilzleriz dmeyiorlarda Alllahin yardimcilari biziz diyorlar nahnu ensarulllah diyorlr yahuu bu basit bir cümle bunu anlamayan hiristyinligi isa'yi musa'i anlamamisdir bizi de hicmi hic anlamamisdir ve de ahmak dir..
eger ayet yanlsi ise kuran tahrif oldu ve kurna bunu birsi sokdu eger ayet dogruysa o zman bu mana ne mana